coś się dymi zza kierownicy jak włanczam wycieraczki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
coś się dymi zza kierownicy jak włanczam wycieraczki
otóż mam taki problem jak w temacie dzis miałem dłuższą trasę przez Tarnowskie góry:p i pod samym domem wlanczając wycieraczki zauważylem ze coś mi się dymi zza kierownicy z tego prześwity miedzy obudową (naba) a kierownicą działo się tak tylko po płączeniu wycieraczek. Przyjechałem jednak w tę ulewę do domu bez wycieraczek, włanczam a ty już nic nie dymi... co to mogło być ??? czy jest toneibezpieczne ???
mam jeszcze jeden maly problem otóż moj silnik 1.6 ABU (jednopunktowy wtrysk) PO wciśnieciu gazu ponad 3 000 obrotow dosłownie pożera benzynę!!!!!! na własne oczy widziałem jak wskazówka idzie w dół... (myślalem że mam bak dziurawy) po zdjeciu nogi z gazu i zejście na 2500 obrotów wszystk jest OK czemu tak jest czy jest to wina komputera czy co ?? czy założenie magnetyzera, mam maksor Econo - (w maluchu) da jakiś efekt???
PROSZę O POMOC
mam jeszcze jeden maly problem otóż moj silnik 1.6 ABU (jednopunktowy wtrysk) PO wciśnieciu gazu ponad 3 000 obrotow dosłownie pożera benzynę!!!!!! na własne oczy widziałem jak wskazówka idzie w dół... (myślalem że mam bak dziurawy) po zdjeciu nogi z gazu i zejście na 2500 obrotów wszystk jest OK czemu tak jest czy jest to wina komputera czy co ?? czy założenie magnetyzera, mam maksor Econo - (w maluchu) da jakiś efekt???
PROSZę O POMOC
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
samych stykow nie wymienisz, musisz cala manetke, mi tak sie zakopcilo ale z manetki dlugich swiatel --> wymienilem ta lewa manetke i jest gitmobil01 pisze:same styki można wymienić ??? jaki jest ich koszt ???
uzywka kosztuje gdzies z 40 zl no chyba ze masz MFA to wtedy z 80zl
magnetyzerow zadnych nie zakladaj bo to lipa maksymalna...
- miszel78
- Mały gagatek
- Posty: 121
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
- Lokalizacja: Łódź / Warszawa
- Kontakt:
ja wymienialem ostatnio manetke od wycieraczek. Rozbieralem to wszystko kilka razy bo rozne rzeczy przy okazji psulem, ale teraz juz mysle ze wiem wszystko co i jak. Jakbys potrzebowal jakis porad to pisz do mnie. Kupilem manetke za 40 zł nowa bez MFA (tylko ta od wycieraczek).
pozdrawiam
pozdrawiam
[url=http://dziecineostrady.prv.pl][img]http://img191.imageshack.us/img191/3922/troll7sx.jpg[/img][/url]
Witam mam podobnie... czasami zakopci z pod kierownicy ale odpowiedzialne za to zjawisko są wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia wspomagane przez rozmaite PLAKI i CZYŚCIKI do tapicerki. Teraz czyszcząc deskę rozdzielczą staram sie nie pryskać w tą okolicę. Moja rada... rozebrać i wyczyścić benzyną extrakcyjną... (nie zaszkodzi).. POZDR...
++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON
PRESIDENT JACKSON
no u mnie do palaku to aż się tam klei... ale całą manetke ...40 zł ??? fuck! a zczy jest możliwe że przewód od masy nie łączy i "nie masuje" wtedy sie kable przegrzewają... no i przeciez wycieraczki chodzą... a pożniej wo wogóle nic się nie działo
a co z tym spalaniem czemu tak jest ?
[ Dodano: Sob Kwi 22, 2006 15:40 ]
Wszystko naprawione - jeżeli by kogoś interesowalo to napiszę ze nie wymieniałem całej manetki ponieważ przyaplona byla tylko mala część. Wszystko dokladnie wyczyściłem (dało się zeskrobać) i polałem oliwą żeby się nic nie przycierało. Przed założeniem należy przez dobrą chwile powłanczać i wyłanczać wszystkie opcje czyli czy chodza kierunkowskazy awaryjne czy w górę się nie zacina i w dół. Tak poruszac przez chwile i jest pewność ze bedzie dobrze. A tak na marginesie to wykonanie tego przełącznika jest fatalne. Powinno to być hermetycznie zamknięte i odstęp między blaszkami powinien być większy. Jakby komuś się coś dymiło to nie włanczać wogóle tych przełączników bo z tego co widziałem na innym (zepsutym) wylączniku to nie dość że przepali się taka blaszka to nawet plastik dookoła się zwęgli i wtedy wymiana manetki obowiązkowa. Szkoda narażać się na koszty.
a co z tym spalaniem czemu tak jest ?
[ Dodano: Sob Kwi 22, 2006 15:40 ]
Wszystko naprawione - jeżeli by kogoś interesowalo to napiszę ze nie wymieniałem całej manetki ponieważ przyaplona byla tylko mala część. Wszystko dokladnie wyczyściłem (dało się zeskrobać) i polałem oliwą żeby się nic nie przycierało. Przed założeniem należy przez dobrą chwile powłanczać i wyłanczać wszystkie opcje czyli czy chodza kierunkowskazy awaryjne czy w górę się nie zacina i w dół. Tak poruszac przez chwile i jest pewność ze bedzie dobrze. A tak na marginesie to wykonanie tego przełącznika jest fatalne. Powinno to być hermetycznie zamknięte i odstęp między blaszkami powinien być większy. Jakby komuś się coś dymiło to nie włanczać wogóle tych przełączników bo z tego co widziałem na innym (zepsutym) wylączniku to nie dość że przepali się taka blaszka to nawet plastik dookoła się zwęgli i wtedy wymiana manetki obowiązkowa. Szkoda narażać się na koszty.
Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)
moje MK3
moje MK3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości