Strona 1 z 1

Wymiana pierscieni

: czw kwie 20, 2006 19:52
autor: fasterfast
witam,
1.czy wymienia sie tyko same pierscienie na tlokach czy i tloki - wogole co sie wymienia jeszcze przy pierscieniach?

2. co sie robi jak klepia popychacze?

: czw kwie 20, 2006 19:55
autor: Tomasz Żaguń
Jeżeli masz już wyrobione cylindry to wtedy wymieniasz tłoki z pierścieniami a jeżeli cylindry są ok to tylko pierścienie. Jak klepią popychacze chydrauliczne to je wymieniasz najlepiej wszystkie i poi kłopocie.Pamiętaj o zalewaniu dobrym olejem nie z beczki tylko z bańki.Pozdro

: czw kwie 20, 2006 19:55
autor: preker20
ad 2 sprawdz/zmien olej, jak neipomaga to wymiana na nowe
ad 1 zalezy co silnikowi dolega, a jak jush masz zdjeta glowice to warto uszczelniacze wymienic

: czw kwie 20, 2006 19:57
autor: fasterfast
preker20 pisze:ad 2 wymienia sie je
ad 1 zalezy co silnikowi dolega, a jak jush masz zdjeta glowice to warto uszczelniacze wymienic
glowice mam cala zrobiona
jaka jest cena popychaczy?
jaka jest cena wymiany pierscieni? (nierowne cisnienie na cylindrach troche trzesie silnikiem nie obrotami tylko wlasnie silnikiem)

: czw kwie 20, 2006 20:00
autor: preker20
cos kolo 30 za sztuke za nowy popychacz, a jest ich 8
co do ceny wymiany pierscieni neimam pojecia, ale sadze ze niemalo

: czw kwie 20, 2006 20:37
autor: greg
fasterfast pisze:nierowne cisnienie na cylindrach troche trzesie silnikiem nie obrotami tylko wlasnie silnikiem
może byc tak jak ja w mk2 GTD miałem - pierścionki się pozdzierały że były jak włosy a na 1 cylindrze pękły .. warto wymienić

: czw kwie 20, 2006 21:40
autor: fasterfast
greg pisze:
fasterfast pisze:nierowne cisnienie na cylindrach troche trzesie silnikiem nie obrotami tylko wlasnie silnikiem
może byc tak jak ja w mk2 GTD miałem - pierścionki się pozdzierały że były jak włosy a na 1 cylindrze pękły .. warto wymienić
ile cie to kosztowalo z robocizna?

: pt kwie 21, 2006 22:16
autor: greg
fasterfast pisze:ile cie to kosztowalo z robocizna?
pierścionki - kupiłem drogie 640zł+ uszczelka podgłowicę+ śruby głowicy+ planowanie głowicy. Robocizny nie liczę bo robiłem sam.

: sob kwie 22, 2006 07:59
autor: maryjan112
Oczywiście o gumkach na zworki pamiętałeś. Oryginalne Goetze w intercars kosztują 2,60 za sztukę. Te same tylko w ASO jakieś 16 zeta/szt!

: sob kwie 22, 2006 08:17
autor: fasterfast
greg pisze:
fasterfast pisze:ile cie to kosztowalo z robocizna?
pierścionki - kupiłem drogie 640zł+ uszczelka podgłowicę+ śruby głowicy+ planowanie głowicy. Robocizny nie liczę bo robiłem sam.
640 za pierscienie???

: sob kwie 22, 2006 09:18
autor: Duber
[ Dodano: Sob Kwi 22, 2006 09:18 ]
Tomasz Żaguń pisze:Jeżeli masz już wyrobione cylindry to wtedy wymieniasz tłoki z pierścieniami a jeżeli cylindry są ok to tylko pierścienie. Jak klepią popychacze chydrauliczne to je wymieniasz najlepiej wszystkie i poi kłopocie.Pamiętaj o zalewaniu dobrym olejem nie z beczki tylko z bańki.Pozdro
a co olej z beczki zly?

: sob kwie 22, 2006 09:20
autor: greg
fasterfast pisze:640 za pierscienie???
TAK tyle zapłaciłem.. a co drogo? nie były ze złota tylko z serwisu z Niemiec

: sob kwie 22, 2006 12:17
autor: fasterfast
greg pisze:
fasterfast pisze:640 za pierscienie???
TAK tyle zapłaciłem.. a co drogo? nie były ze złota tylko z serwisu z Niemiec
gadalem z mechanikiem mowil ze goetzego 300 zl

: pn kwie 24, 2006 12:45
autor: mieczus
Ja w swoim wymienialem pierscienie, uszczelniacze, uszczelke pod glowica itd. I z robocizna zaplacilem 900zl :(