MK3 1.8 AAM LPG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

termit81

MK3 1.8 AAM LPG

Post autor: termit81 » czw kwie 20, 2006 12:01

czy łozysko na pompie jest wymienne czy trzeba wymienić całą pompę?
Jeśli jest wymienne, to ile toto może kosztować? :smoke:



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » pn kwie 24, 2006 19:22

Łożysko w pompie wspomagania jest wymienne. Ceny nie pamiętam dokładnie, ale nie jest wysoka, kilkadziesiat zlotych.



termit81

Post autor: termit81 » pn kwie 24, 2006 20:20

dzieki :bajer:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 24, 2006 21:50

Dołożę pytanie bo też mnie ta robota czeka mi chcę kupić zawczasu łożysko.Czy ktoś zna wymiary? Czy to jakieś stadardowe łozysko czy dedykowane tylko do pompy?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

daniellw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 01, 2004 21:56
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: daniellw » czw kwie 27, 2006 12:07

również interesuje mnie ten temat, czy ktoś mogłby opisać jak sie do tego zabrać, jakie sa trudnosci, ile czasu jest potrzebne

pozdrawiam



Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » czw kwie 27, 2006 14:25

dolaczam sie do pytania, bo u mnie juz tez buczy. I dodam jeszcze jedno pytanko:czy wymienia sie plyn w instalacji wspomagania, co ile i jak olej sie stosuje.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 27, 2006 18:53

No znów ruski z podstawówki się przydaje. A przynajmniej rozmiary łożyska i simeringu sa podane.
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=steering_g3_gur


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » czw kwie 27, 2006 22:59

chlopie czys ty oszalal jak mam sie domyslec o co chodzi ???????????/



termit81

brak juz łożyska

Post autor: termit81 » ndz kwie 30, 2006 06:48

Lozyska na pompie, to ja juz nie mam. To wiem na pewno. Rozlecialo sie w drobny mak. Zdjalem pasek napedzajacy pompe wspomagania i dopoki nie kupie lozyska bede bardzo silny. Mam pytanie. Czy moge tak jeździć? Bo chyba sie nic nie stanie poza wyrobionymi bicepsami u mnie? :bajer:



Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » ndz kwie 30, 2006 11:43

powiem tak. Jak mialem Mesia 123 to tak zrobilem i jezdzilem przez prawie rok i nic nie bylo. A teraz wybieram sie do chorwacji i lekko buczy jak skrecam na postoju i sie zastanawiam czy wymienic je przed czy po wyjezdzie. Wolalbym po(wiadom ciecie kosztow przed wyjazdem) a jak padnie za granica to wytne pasek i wroce.



daniellw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 01, 2004 21:56
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: daniellw » wt maja 09, 2006 09:00

łożysko do pompy wpom. ma numer 6203 i kosztuje ~7 zł
wymienilem kilka dni temu i jestem zadowolony z efektu bo pracuje teraz cichutko, trzeba zapamietac kolejność demontażu aby nie pomylić sie przy montażu (szczególnie dotyczy wewnętrznych elementów pompy)
moja naprawa trwala okolo 4 godziny ale nie mialem zadnych specjalnych narzedzi typu sciagacz do lozysk czy imadlo.

pozdrawiam



raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: raf2234 » wt maja 09, 2006 11:34

daniellw pisze:łożysko do pompy wpom. ma numer 6203 i kosztuje ~7 zł
wymienilem kilka dni temu i jestem zadowolony z efektu bo pracuje teraz cichutko,

pozdrawiam
Czy oprócz tego łożyska trzeba co jeszcze wymienic? Simering itp?
A jakie miałeś objawy niesprawności pompy przed naprawa?
Bo moja jeczy już teraz nawet jak nie ruszam kierownica (przy ruchu bardziej jęczy, przy dokręceniu do opory to nawet obroty silnika lekko spadaja). Pasek ma poł roku (16 kkm), naciagniety, płyn wymieniłem i nic to nie dało.
Więc też sie przymierzam do naprawy.



daniellw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 01, 2004 21:56
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: daniellw » wt maja 09, 2006 13:10

-jeśli pompa nie cieknie to nie widze sensu wymieniac simeringu, ja nie zawracalem sobie nim glowy bo na typowy on nie wyglada i pewnie nie latwo go dostac w sklepie (no moze w serwisie vw ale ja akurat nie mam w poblizu), wymiana pozostałych elementów zależy bardziej od ich stanu po rozbiórce ale jesli pompa działa skutecznie pewnie nie bedzie takiej potrzeby.
-niesprawność pompy objawiala sie głośną pracą cos jakby wycie/huczenie tym glosniejsze im wieksze obroty silnika nawet z kierownica na wprost, oraz gdy bardziej skrecona kierownica czyli wieksze obciżenie, wycie nasilalo sie tez przy mocniejszym napieciu paska bo bardziej obciązalo lozysko. Poza tym po sciągnieciu paska dalo sie wyczuc przy obracaniu reką kola pasowego pewnie miejscowe opory - po wymianie lozyska kolo pasowe kreci sie plynnie bez oporów.

Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 313 gości