Strona 1 z 2

Problem z gazem VW Golf MK III 2.0

: śr kwie 19, 2006 14:57
autor: wielgol
Witam tak jak w opisie mam problem z instalacja gazowa poniewaz samochod ma 113 KM i na benzynce idzie jak powininen ale niestety na gazie ma takiego mula przy starcie ze maluchy mnie na swiatlach biora i staje sie to meczace...jak juz sie rozpedzi to tak na 3 biegu jest ok ale mimo wszystko zero przyspieszenia .... czasami strzela z dolotu powietrza... gaz regulowalem i nic to nie dalo (powiedzieli ze trzeba przyspieszyc zaplon) moze ktos sie zna i mi poradzi ?? aha dodam jeszcze ze samochod sie chyba grzeje bardziej niz powinien a jak dokrece wiecej mieszanki to znowu mi pali tego gazu 20 l lecz niby jest ok :) p.s. prosze o nie usuwanie tego tematu jesli juz byl podobny poniewaz po przeszukaniu forum nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi na ten problem :)

Pozdrawiam wszystkich

: śr kwie 19, 2006 17:05
autor: Atomic10
wielgol pisze:jak dokrece wiecej mieszanki to znowu mi pali tego gazu 20 l
Jaką masz instalke tj ktorej generacji ?? Bo z tego wynika ze masz zwykła srube do regulacji... A takie instalki sa przeznaczone do aut z gaznikiem opisz dokładnie cała instalke

: śr kwie 19, 2006 17:22
autor: piotr1979
no wlasnie
troche jasniej.

: czw kwie 20, 2006 23:07
autor: wielgol
Wiec tak instalacje mam Lovato i nie wiem jaki typ bo sie nie znam na tym mislem sterowanie mieszanka przez sonde ale gazownik powiedzial ze to wlasnie dlatego i wymienil mi na sterowanie mieszanka recznie (taki zwor ze sruba i sprezyna), powiedzial ze komputer zle dobiera i dlatego strzela i ma mula ... cos jeszcze opisac ?? prosze o pomoc :) Pozdrawiam

: czw kwie 20, 2006 23:29
autor: Wardek
wielgol pisze:wymienil mi na sterowanie mieszanka recznie (taki zwor ze sruba i sprezyna), powiedzial ze komputer zle dobiera i dlatego strzela i ma mula ...
przedewszystkim zmień gazownika...

PS: obejrzyj reduktor/parowanik - jeśli masz LOVATO RGE92 to jest on do 90KM, może mieć za mało mocy żeby pracować normalnie...

pisz na GG, też miałem problemy z muleniem na gazie....

: czw kwie 20, 2006 23:38
autor: Paweł Marek
Gazownik ci przerobił instalację z drugiej generacji na I-ą. Po prostu słów mi brak. Jedź do innego szybko bo zniszczysz niezniszczalny silnik. Naplótł i narobił ci bzdur. Te silniki świetnie chodzą na gazie.

: czw kwie 20, 2006 23:49
autor: wielgol
wlasnie tez sie dziwilem jeszcze z usmiechem na ustach dodal zebym sobie to do schowka wrzucil i zakladal na przeglady :)

: czw kwie 20, 2006 23:49
autor: Atomic10
Dokładnie tu trzeba gaz II generacji czyli z komputerem podpiętym pod sonde a nie takie przeróbki na 1 generacje bo to jest tragiczne.. jak sie uprze koles to Cie nie puści w stacji diagnostycznej na przegladzie. Koledzy maja racej zmień gazownika bo koles po prostu spartolił robote. Nich ci odda wszystkie czesci za które zapłaciłeś tj. komputer silnik krokowy i jedz z tym do innego możliwe ze parownik jest źle dobrany bądź koleś namieszał z elektroniką no taki jest tego efekt ...

Konsultacja z innym gazowniekiem !!

Pozdrawiam

: czw kwie 20, 2006 23:56
autor: wielgol
czesc mi oddal wszystkie od razu a z tego co wiem to parownik chyba jest ok poniewaz ten samochodzik latal na gazie bez problemow ... teraz mi strzela i ma mula ... mowia ze zaplon trzeba przyspieszyc ale to chyba bez tego sie obejdzie co ?? (bo jak przyspiesze zaplon to chyba zaczna sie problemy na paliwku a dokladniej ze spalaniem chyba )

: pt kwie 21, 2006 17:00
autor: Paweł Marek
Kilka stopni można przyśpieszyć ale najpierw to napraw a potem udoskonalaj.

: pt kwie 21, 2006 21:49
autor: kubazak
Co za kretyn
Pewno nie miał interfejsu a nawet jakby miał to nie potrafiłby nic tam ustawic
Polska...

: pt kwie 21, 2006 22:19
autor: Atomic10
Zajedz z tymi czesciami do innego gazownika takiego co sie na tym zna on ci naprawi instalke..... nastepnie gdy problem bedzie sie dalej pojawiam mozna szukac przyczyny np przy zapłonie. Narazie jest tak ze masz "przekombinowane" z instalka LPG i ciezko jest dojsc do ładu i składu

Pozdrawiam

: sob kwie 22, 2006 01:31
autor: Wardek
Gdałem z autorem na gg, tyle wiemy:

-filtr gazu wymieniony,
-reduktor prod lovato Nr hom. E 67 R - 0192006,
-na benzynce auto hula ok,
-silnik sie nagrzewa 100-110'C,
-świce mają X przebiegu, przeczyszczne szczotką ducianą..(ale skoro chodzi na benz to i na gaz też w miare powinien..),
-instalka ma 2lata

Zasugerowałem
-wywalenie zaworu ręczenego - powrót do silnika krokowego
-spuszczenie nagaru z reduktora
-nie widziałem innej możliwości jak tylko gromniaca i szukanie dobrego gazownika+przegląd instal lpg

Autor ma sie odezwać po wizycie w gazowni... :otepienie:

: sob kwie 22, 2006 15:27
autor: wielgol
jak na razie zamowilem czesc ktore bede mial w poniedzialek wymieniam : swiece, przewody elektryczne, kopolke, paluch, krzywki no i dodatkowo rozrzad. Dzisiaj zaloze spowrotem ta regulacje automatyczna podlaczana do sondy zobaczymy czy to cos da :)

aha nie wiem jak sie spuszcza ten nagar bo jak odkrecilem srube pod reduktorem to owszem jest tam syf ale to jest w postaci takiej czarnej mazi i nie chce samo wyleciec czyms to sie czysci ??


chce jeszcze wywalic zawor ręczeny - czy do jak sie montuje silnik krokowy to bez rozniczy w ktora strone ??