Problem z gazem VW Golf MK III 2.0
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z gazem VW Golf MK III 2.0
Witam tak jak w opisie mam problem z instalacja gazowa poniewaz samochod ma 113 KM i na benzynce idzie jak powininen ale niestety na gazie ma takiego mula przy starcie ze maluchy mnie na swiatlach biora i staje sie to meczace...jak juz sie rozpedzi to tak na 3 biegu jest ok ale mimo wszystko zero przyspieszenia .... czasami strzela z dolotu powietrza... gaz regulowalem i nic to nie dalo (powiedzieli ze trzeba przyspieszyc zaplon) moze ktos sie zna i mi poradzi ?? aha dodam jeszcze ze samochod sie chyba grzeje bardziej niz powinien a jak dokrece wiecej mieszanki to znowu mi pali tego gazu 20 l lecz niby jest ok p.s. prosze o nie usuwanie tego tematu jesli juz byl podobny poniewaz po przeszukaniu forum nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi na ten problem
Pozdrawiam wszystkich
Pozdrawiam wszystkich
Tuning - Twój Ukochany Niezniszczalny I Najlepszy Golfik
www.zabezpieczenia.up.pl
www.tuning.gsm.pl
www.zabezpieczenia.up.pl
www.tuning.gsm.pl
Wiec tak instalacje mam Lovato i nie wiem jaki typ bo sie nie znam na tym mislem sterowanie mieszanka przez sonde ale gazownik powiedzial ze to wlasnie dlatego i wymienil mi na sterowanie mieszanka recznie (taki zwor ze sruba i sprezyna), powiedzial ze komputer zle dobiera i dlatego strzela i ma mula ... cos jeszcze opisac ?? prosze o pomoc Pozdrawiam
Tuning - Twój Ukochany Niezniszczalny I Najlepszy Golfik
www.zabezpieczenia.up.pl
www.tuning.gsm.pl
www.zabezpieczenia.up.pl
www.tuning.gsm.pl
- Wardek
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
- Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady
przedewszystkim zmień gazownika...wielgol pisze:wymienil mi na sterowanie mieszanka recznie (taki zwor ze sruba i sprezyna), powiedzial ze komputer zle dobiera i dlatego strzela i ma mula ...
PS: obejrzyj reduktor/parowanik - jeśli masz LOVATO RGE92 to jest on do 90KM, może mieć za mało mocy żeby pracować normalnie...
pisz na GG, też miałem problemy z muleniem na gazie....
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Gazownik ci przerobił instalację z drugiej generacji na I-ą. Po prostu słów mi brak. Jedź do innego szybko bo zniszczysz niezniszczalny silnik. Naplótł i narobił ci bzdur. Te silniki świetnie chodzą na gazie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dokładnie tu trzeba gaz II generacji czyli z komputerem podpiętym pod sonde a nie takie przeróbki na 1 generacje bo to jest tragiczne.. jak sie uprze koles to Cie nie puści w stacji diagnostycznej na przegladzie. Koledzy maja racej zmień gazownika bo koles po prostu spartolił robote. Nich ci odda wszystkie czesci za które zapłaciłeś tj. komputer silnik krokowy i jedz z tym do innego możliwe ze parownik jest źle dobrany bądź koleś namieszał z elektroniką no taki jest tego efekt ...
Konsultacja z innym gazowniekiem !!
Pozdrawiam
Konsultacja z innym gazowniekiem !!
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
czesc mi oddal wszystkie od razu a z tego co wiem to parownik chyba jest ok poniewaz ten samochodzik latal na gazie bez problemow ... teraz mi strzela i ma mula ... mowia ze zaplon trzeba przyspieszyc ale to chyba bez tego sie obejdzie co ?? (bo jak przyspiesze zaplon to chyba zaczna sie problemy na paliwku a dokladniej ze spalaniem chyba )
Tuning - Twój Ukochany Niezniszczalny I Najlepszy Golfik
www.zabezpieczenia.up.pl
www.tuning.gsm.pl
www.zabezpieczenia.up.pl
www.tuning.gsm.pl
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zajedz z tymi czesciami do innego gazownika takiego co sie na tym zna on ci naprawi instalke..... nastepnie gdy problem bedzie sie dalej pojawiam mozna szukac przyczyny np przy zapłonie. Narazie jest tak ze masz "przekombinowane" z instalka LPG i ciezko jest dojsc do ładu i składu
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
- Wardek
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
- Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady
Gdałem z autorem na gg, tyle wiemy:
-filtr gazu wymieniony,
-reduktor prod lovato Nr hom. E 67 R - 0192006,
-na benzynce auto hula ok,
-silnik sie nagrzewa 100-110'C,
-świce mają X przebiegu, przeczyszczne szczotką ducianą..(ale skoro chodzi na benz to i na gaz też w miare powinien..),
-instalka ma 2lata
Zasugerowałem
-wywalenie zaworu ręczenego - powrót do silnika krokowego
-spuszczenie nagaru z reduktora
-nie widziałem innej możliwości jak tylko gromniaca i szukanie dobrego gazownika+przegląd instal lpg
Autor ma sie odezwać po wizycie w gazowni...
-filtr gazu wymieniony,
-reduktor prod lovato Nr hom. E 67 R - 0192006,
-na benzynce auto hula ok,
-silnik sie nagrzewa 100-110'C,
-świce mają X przebiegu, przeczyszczne szczotką ducianą..(ale skoro chodzi na benz to i na gaz też w miare powinien..),
-instalka ma 2lata
Zasugerowałem
-wywalenie zaworu ręczenego - powrót do silnika krokowego
-spuszczenie nagaru z reduktora
-nie widziałem innej możliwości jak tylko gromniaca i szukanie dobrego gazownika+przegląd instal lpg
Autor ma sie odezwać po wizycie w gazowni...
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
jak na razie zamowilem czesc ktore bede mial w poniedzialek wymieniam : swiece, przewody elektryczne, kopolke, paluch, krzywki no i dodatkowo rozrzad. Dzisiaj zaloze spowrotem ta regulacje automatyczna podlaczana do sondy zobaczymy czy to cos da
aha nie wiem jak sie spuszcza ten nagar bo jak odkrecilem srube pod reduktorem to owszem jest tam syf ale to jest w postaci takiej czarnej mazi i nie chce samo wyleciec czyms to sie czysci ??
chce jeszcze wywalic zawor ręczeny - czy do jak sie montuje silnik krokowy to bez rozniczy w ktora strone ??
aha nie wiem jak sie spuszcza ten nagar bo jak odkrecilem srube pod reduktorem to owszem jest tam syf ale to jest w postaci takiej czarnej mazi i nie chce samo wyleciec czyms to sie czysci ??
chce jeszcze wywalic zawor ręczeny - czy do jak sie montuje silnik krokowy to bez rozniczy w ktora strone ??
Tuning - Twój Ukochany Niezniszczalny I Najlepszy Golfik
www.zabezpieczenia.up.pl
www.tuning.gsm.pl
www.zabezpieczenia.up.pl
www.tuning.gsm.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 198 gości