Strona 1 z 3

GNIZADO ZAPALNICZKI

: śr kwie 19, 2006 12:37
autor: DUSZCZO
Witam

Moja zapalniczka samochodowa sie nie blokuje po jej wciśnięciu.
Gniazdo działa (sprawdzałem) zaplniczki mam dwie i nic.

Co trzeba zrobić żeby sie blokowała?

: śr kwie 19, 2006 12:40
autor: djtom
rozbierz panel, wyjmij gniazdo popielniczki i zobacz dokładnie co w gniezdzie nie dociska wkładu.

: śr kwie 19, 2006 12:54
autor: inek01
Ja na poczatek radzilbym zajac sie najpierw samym wkladem, bo mozliwe ze od razu rozwiaze to problem (u mnie rozwiazalo).
We wkladzie sa takie chyba dwie blaszki ktore nalezy odgiac troche do zewnatrz...

: śr kwie 19, 2006 15:02
autor: djtom
Ale skoro ma dwie zapalniczki i nic...? Ja ostatnio nawet tam rozbierałem, ja załozyłem nowa zaróweczke (stara była okopcona) i od razu wyjąłem ten przezroczysty prostokątny plastik znad popielniczki, od srodka był tak zakurzony ze nic dziwnego ze nie przepuszczał swiatła. Teraz mozna jarac nawet w egipskich ciemnościach i zaden popiołek nie trafi gdzie indziej niz do popiołki :P

: śr kwie 19, 2006 15:16
autor: guli
Blokada zapalniczki działa na zasadzie "zatrzaśnięcia" między dwiema sprężystymi bimetalowymi blaszkami które są na dnie gniazda. Musisz zajrzeć do środka i sprawdzić, czy żadna blaszka się nie ukruszyła, jeżeli są obie to trzeba je lekko dogiąć do środka, najlepiej czymś plastikowym albo po odpięciu akumulatora - łatwo zrobić zwarcie. Stopień dogięcia blaszek stanowi zarazem regulację temperatury zapalniczki więc nie dognij za mocno bo się stopi tapicera :)

: śr kwie 19, 2006 21:24
autor: inek01
Sorry, popieprzylo mi sie. Ja odginalem te plaszki w gniezdzie o ktorych pisze guli a nie we wkladzie.
Jeszcze raz sorki, za wprowadzenie w blad.
:pub:

: śr maja 03, 2006 15:05
autor: MrUkAs
U mnie w ogole zapalniczka nie odbija. Co zrobic z tym fantem? Czyzby bezpiecznik, ktory to moze byc od lewej strony w golfie II (1988r.) ?

: śr maja 03, 2006 16:45
autor: Thomas_07
Miałem to samo. Wystarczy dogiąć blaszki w gnieżdzie i po problemie.

: śr maja 03, 2006 20:24
autor: MrUkAs
Thomas_07 pisze:Miałem to samo. Wystarczy dogiąć blaszki w gnieżdzie i po problemie.
Ale jak ja najpierw wyjac?

: śr maja 03, 2006 20:42
autor: Thomas_07
Musisz wyjąć cały panel. Wszystko bedzie widoczne. Cała operacja trwa 10 min.

: śr maja 03, 2006 20:47
autor: daaroo
MrUkAs pisze:Thomas_07 napisał/a:
Miałem to samo. Wystarczy dogiąć blaszki w gnieżdzie i po problemie.


Ale jak ja najpierw wyjac?
chyba caly tunel trzeba wytargac.

: śr maja 03, 2006 20:52
autor: dziechu
daaroo pisze:chyba caly tunel trzeba wytargac.
Najlepiej zdjac kola, wyciac otwor w podlodze ok. 30cm i dostac sie od spodu - najwygodniej ;)

: śr maja 03, 2006 20:55
autor: Thomas_07

: śr maja 03, 2006 21:03
autor: daaroo
dziechu pisze:daaroo napisał/a:
chyba caly tunel trzeba wytargac.


Najlepiej zdjac kola, wyciac otwor w podlodze ok. 30cm i dostac sie od spodu - najwygodniej ;)
spojrz ze MrUkas ma mkII

byc oze w III jest inaczej