Strona 1 z 2
Kilka danych o AFT potrzebne
: pn kwie 17, 2006 21:52
autor: KUBA-M
Witam , poszukuje kogoś kto ma w swoim VW silnik 1,6 AFT ok97 r jest kilka rzeczy które chciałbym sprawdzić np . max moment obrotowy podawany w książce jest przy 5800 obr a ja mam odcięcie przy 5000 ...
: pn kwie 17, 2006 22:01
autor: adam-gda
to jest normalne ze jesty odciecie zaplonu przy obrtach takich fabryka zapobiga przed rozwaleniem silnika ale naszczescie w moim modelu nie ma odciecia i wchodzi na max obroty
: pn kwie 17, 2006 22:08
autor: KUBA-M
tak ,ale co odpowiada za odciecie zaplonu , i chcę sie upewnić ze tak ma być dla tego silnika 1,6AFT , a nie że coś jest przekąbinowane
: pn kwie 17, 2006 22:26
autor: micab
przy 5800 to masz maksymalną moc, a moment masz przy 3500
: pn kwie 17, 2006 22:54
autor: KUBA-M
, ale dlaczego odcina mi zaplon prz niecalych 5 tys tak ma być ? pyt może dziwne ale od niedawna mam vw poprzednie auto kreciłem spokojnie do 6000
: pn kwie 17, 2006 23:12
autor: micab
to chyba masz coś nie tak.........bo to za małe obroty na odcięcie......:/
: pn kwie 17, 2006 23:21
autor: SToRM
KUBA-M pisze:ale dlaczego odcina mi zaplon prz niecalych 5 tys tak ma być ? pyt może dziwne ale od niedawna mam vw poprzednie auto kreciłem spokojnie do 6000
Licznik z VR6 moze zapakowany? :>
Do ilu masz predkosciomierz?
: pn kwie 17, 2006 23:36
autor: KUBA-M
licznik jest oryginalny auto odkupilem od znajomego (pierwszy właściciel kupił je w salonie )wiecej stało niż nim jezdził (90 tys )mialo tylko wymieniony rozrząd i czujnik halla , wydaje mi sie jakieś zamulone bo przesiadłem sie z 1,4 i mialo wiekszego kopa , podpowiedzcie coś !!
: pn kwie 17, 2006 23:45
autor: adam-gda
mozliwe ze jest troszke przymulone i musisz je troszke przeciagnac zeby je odmulic i dopiero wtedy bedzie ladnie wchodzic na obrotki
: wt kwie 18, 2006 17:12
autor: KUBA-M
Czy to może być wina rozrządu ? Jak myslicie ?
[ Dodano: 03 Maj 2006 18:40 ]
to był czujnik Hala , teraz kreci sie do 6-7 dzięki za pomoc Pozdrawiam
: ndz sie 05, 2007 14:03
autor: Yomi
Hmm, nie jestem pewien bo na samochodach sie az tak bardzo nie znam, ale ja mam tez 1.6 AFT i mam ten sam problemik - 5000 obotow i odcinany jest zaplon. W wyszukiwarce wpisz samo oznaczenie silnika (AFT) to wywali Ci sporo watkow gdzie problem jest 5k obrotow i odciecia jest poruszany. W jednym ktos sie wypowiedzial, ze wymienil czujnik Halla i motor zaczal wyzej krecic, w innym znalazlem ze komputer moze byc w trybie awaryjnym... Sam nie wiem, co to moze byc, na razie mi brakuje czasu by udac sie na jakiegos VAGa
: wt sie 07, 2007 15:50
autor: PhytonST
Witam , miałem ten sam problem ale został on rozwiązany silnik mam AFT na vagu wyskoczył błąd czujnika spalania stukowego, przyczyną były kabelki przepalone ale co ciekawe pod izolacją, z zewnątrz było wszystko ok, dałem nowe kabelki, zdjołem klemem na 30 min i już idzie do ponad 6 tyś
: wt sie 07, 2007 19:33
autor: pawel3
mnie odcina zapłon coś ok 6,5 tyś, dokładnie nie sprawdzałem....
: ndz sie 19, 2007 00:27
autor: Doggi
Miałem podobny problem. Pomogło lekkie opóżnienie kąta zapłonu.