PYTANIE O GOLF III TDi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tomczak

PYTANIE O GOLF III TDi

Post autor: Tomczak » śr sty 05, 2005 19:21

Mam do was pytanie.
Mianowicie czym tak naprawde różni się silnik 1,9TDi 90KM , a 110KM , chodzi mi oczywiście o różnice w budowie, także od kiedy zaczęto produkować silniki 1,9TDi 110KM.Proszę o szybką odpowiedź. Z góry bardzo dziękuje i oczywiście Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sty 05, 2005 19:52

Po krótce: turbiną (w AFN jest juz chyba ze zmienną geometrią), wtryskiwaczami i softem. Do MK3 wkładany 02.96-08.99


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Tomczak

Post autor: Tomczak » czw sty 06, 2005 01:40

Niby tak, ale do tych dat mógłbym się nie zgodzić, gdyż mój kumpel ma Mk3 z '95 i ma 110KM w niedłubanym silniku.Więc czy da się to jakoś sprawdzić po numerach silnika lub po jakichś innych numerach?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw sty 06, 2005 02:04

Może i nie dłubany, ale pewno swapowany. We wszelkich dostepnych mi danych wynika że AFN (a tylko taki diesel miał w MK3 110PS) był montowany od 02.96.

Sprawdzić można z papierów auta, naklejki w bagażniku.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 288 gości