Temperatura oleju - PROBLEM [MK.III]
: pn kwie 17, 2006 12:19
Witam.
Mam problem z temperaturą oleju w moim mk.III 1,8l GT, silnik ABS. '93r. LPG.
Otóż jak jade gdzieś dalej i śmigam tak do 120km/h to jest w miare o.k. Ale jak tylko troche "go pogonie" i temp. oleju (która jest pokazywana na MFA) wzrośnie mi powyżej 94st.C i wzwyż to co po chwile mruga i "piszczy" mi kontrolka oleju! Bardzo to wqrzjące. Oleju jest dość, bo sprawdzałem na miarce.Silnik tez go nie bierze, dodatkowo od pół roku mam LPG.
Ważna informacją jest to że wcześniej gofer miał sportowe zawieszenie -60mm przód i tył. I wtedy jak go kupiłem miał już pare strzałów w miske olejową i była spawana w dwóch miejscach.Czy to może mieć jakiś związek z tym co mi sie dzieje?? Co prawda tragedii tam nie ma no ale małe wgniecenia są. Olej po wymianie w październiku i po przejechałem juz ok.5 tys.km. Shell Super Hellix 15W40. Wcześniej działo się to raz po raz a teraz za każdym razem jak go zgrzeje! HELP
Mam problem z temperaturą oleju w moim mk.III 1,8l GT, silnik ABS. '93r. LPG.
Otóż jak jade gdzieś dalej i śmigam tak do 120km/h to jest w miare o.k. Ale jak tylko troche "go pogonie" i temp. oleju (która jest pokazywana na MFA) wzrośnie mi powyżej 94st.C i wzwyż to co po chwile mruga i "piszczy" mi kontrolka oleju! Bardzo to wqrzjące. Oleju jest dość, bo sprawdzałem na miarce.Silnik tez go nie bierze, dodatkowo od pół roku mam LPG.
Ważna informacją jest to że wcześniej gofer miał sportowe zawieszenie -60mm przód i tył. I wtedy jak go kupiłem miał już pare strzałów w miske olejową i była spawana w dwóch miejscach.Czy to może mieć jakiś związek z tym co mi sie dzieje?? Co prawda tragedii tam nie ma no ale małe wgniecenia są. Olej po wymianie w październiku i po przejechałem juz ok.5 tys.km. Shell Super Hellix 15W40. Wcześniej działo się to raz po raz a teraz za każdym razem jak go zgrzeje! HELP