Strona 1 z 1

golf 3 gti 2.0 16v przerywa

: ndz kwie 16, 2006 22:14
autor: marcin 80
Mam problem silnik przerywa mi najbardziej jest to odczuwalne miedzy 3 a 4 tys obrotów .Wymieniłem wszystkie filtry, przeczysciłem wtryski, bylem na badaniu komputerowym i nic. Przy mierzeniu cisnienia paliwa wyszło mi 2.5 bar chwilami spadało nizej. Prosze o pomoc

: ndz kwie 16, 2006 22:28
autor: evolution
cisnienie powinno byc 3 bar plus cisnienie w kolektorze. wiec teoretycznie prz przygazowce powinno rosnac do okolic 3 jesli jest inaczej pompa zawodzi

: wt kwie 18, 2006 11:12
autor: BigBlack
No to kolejny ABF ma podobne objawy do moich :/ U mnie to samo sie dzieje na NoPB i LPG wiec odpada cisnienie paliwa. Wymieniony czujnik temp. silnika, kable WN, rozdzielacz. Swiece sa sprawdzone i daja rade. Nie mam pewnosci ale w moim przypadku przyczyna jest lub sa szklanki. Po osluchaniu stetoskopem wyraznie slychac z lewej strony nieladne stukanie, a po mocnym rozgrzaniu silnika na postoju zaczyna byc slychac szklanke. Jak jej nie slychac odrazu to po krotkim postoju zanim dostanie oleju zaczyna klepac i pozniej zaczyna wlasnie przerywac. Mam nadzieje, ze to to bo juz mnie to zaczyna meczyc :/

: wt kwie 18, 2006 21:25
autor: malolat
niestety, ale to raczej nie to :>

: wt kwie 18, 2006 22:35
autor: Zilly
Popychacze stukają ale nie powodują przerw w pracy silnika, wiem bo sam jeździłem na wywalonych popychaczach na maxa :) Silnik chodził ok ale stukał jakby się miał rozlecieć :]

: śr kwie 19, 2006 08:24
autor: BigBlack
Tez mi sie wydawalo to malo prawdopodobne, ale naprawde nie wiem juz co moze byc przyczyna. Rozlatuja sie i tak, wiec beda do wymiany. Moze to ich wina...

: śr lis 08, 2006 23:14
autor: imp
i jak rozwiązaliście tan problem ..mam ten sam..i sie mecze

: czw lis 09, 2006 21:51
autor: skora81
hey podlaczam sie
moj ABF zaczal nierowno pracowac ale na biegu jalowym :(

: czw lis 09, 2006 22:49
autor: piotrjamrozek
czesc.
moj tez przerywal zanim go kupilem. dzialo sie tak miedzy 3 a 4 tys obr. mialem rezygnowac z jego kupna ale sprzedawca powiedzial ze to zrobi i zrobil.
nie wiem dokladnie co nawalalo ale wymienial cos przy aparacie zaplonowym ( kopólka lub palec) i jezdzil juz ok.

proponuje tam poszukac.

czy ma ktos z was problem z bardzo wolnym opadaniem obrotów?
chodzi o to ze po przegazowaniu auta obroty spadaja duzo wolniej niz sie wkreca.

niektorzy twierdza ze tak ma byc ale mi to za bardzo nie pasuje.
napiszcie jak opadaja obroty w waszych ABF.

: czw lis 09, 2006 22:59
autor: skora81
no mi tak wolno spadaly obroty
ale padl czujnik od cisnienia oleju i zaczal tamtedy przeciekac olej w wyniku czego spadlo cisnienie i slychac bylo szklanki.
wymienilem zapobiegawczo 2 czujniki i dolewka oleju kosztowala mnie zabawa 100zl :)

: czw lis 09, 2006 23:09
autor: piotrjamrozek
skora81,
czyli to wolne opadanie obrotow moze zalezec od cisnienia oleju. u mnie tez slychac dziwne stukanie w glowicy wiec moze to szklanki.
niedlugo zmieniam olej moze to pomoze... silnik sie tez troche poci od oleju ale nie ubywa go w zastraszajacym tempie.
dzieki skora81,

przed chwila trafilem na kolejny post kolegi imp w innym temacie, ze ma problem z opadaniem obrotow

moze to lewe powietrze. jak sprawdzic czy dolot jest szczelny? a dokladniej
czy jest jakas uszczelka pod kolektorem dolotowym ktora moze byc uszkodzona?

[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 22:11 ]
jesli cos nie tak z obrotami na jalowym to chyba silniczek krokowy...

: pt lis 10, 2006 01:49
autor: skora81
no mi nic o takiej uszczelce nie wiadomo.U mnie wolne spadanie z obrotow wlasnie bylo zwiazane z niskim cisnienem oleju bo niezdawalem sobie sprawy ze mi wyciekal.
A co do mojego golfika to umowilem sie juz z GTO wstepnie na diagnoze to bede wiedzial bo mi mechanicy mowili zebym sie nie przejmowal bo pewnie jest zapowietrzony hm...
zycze powodzenia i pozdrawiam

: pt lis 10, 2006 08:26
autor: imp
czyli 2 podstawowe problemy z abfami ..wolne spadanie obrotów + przerywanie...miedzy 3 a 4....i dalej nikt nie wie jak to zrobić..kurcze chyba sie umówie z GTO też..