Nie ma cisnienia w ukladzie chlodzenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

djyankes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:46
Lokalizacja: okolice KRK Modlniczka
Kontakt:

Nie ma cisnienia w ukladzie chlodzenia

Post autor: djyankes » ndz kwie 16, 2006 00:37

Witam mam mk2 ktory nie ma cisnienia w ukladzie chlodzenia na goracym silniku moge sobie korek od zbiorniczka odkrecic i nawet nie syknie . czy to normalne ?moze tak byc ? moze cos jest nie tak


VW :)

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz kwie 16, 2006 00:46

Raczej nie normalne... a winy szukalbym w korku... moze nie trzymie cisnienia... koszt 10 zl a z wymiana kazdy sobie poradzi :)



djyankes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:46
Lokalizacja: okolice KRK Modlniczka
Kontakt:

Post autor: djyankes » ndz kwie 16, 2006 00:49

korek zmienilem dalem cale 8 zeta na nowy i nic z tego :(


VW :)

Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » ndz kwie 16, 2006 01:02

a czy temperatura plynu chlodzacego szybko idzie do gory ???? Czily czy samochod zbyd szybko ie grzeje??


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

djyankes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:46
Lokalizacja: okolice KRK Modlniczka
Kontakt:

Post autor: djyankes » ndz kwie 16, 2006 08:40

w sumie wlasnie szybko sie grzeje i dosyc czesto wlacza sie wetylator


VW :)

Awatar użytkownika
radek_GL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sty 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Czarne
Kontakt:

Post autor: radek_GL » ndz kwie 16, 2006 09:03

mam podobnie po zmianie uszczelki pod głowicą (grzać grzał się szybko zawsze) ciśnienia brak myślałem że tak powinno być że ciśnienia nie będzie no i płynu mi ubywa (to już nie jest normalne)


VW Passat B3 1,8 AAM 1990r. 75 PS [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50898&postdays=0&postorder=asc&start=0][b]mój VWej[/b][/url] + Blitz BRC

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz kwie 16, 2006 09:16

radek_GL pisze:mam podobnie po zmianie uszczelki pod głowicą (grzać grzał się szybko zawsze) ciśnienia brak myślałem że tak powinno być że ciśnienia nie będzie no i płynu mi ubywa (to już nie jest normalne)
no to masz problem. Może uszczelka jest źle założona, albo głowica się nieco odkształciła. Czy była planowana? Sprawdź :czy nie masz gdzieś wycieków, jak wygląda olej- możliwe, ze płyn dostaje się do oleju, sprawdź na korku i bagnecie.



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » ndz kwie 16, 2006 09:29

jesli na korkui bagnecie bedzie piana to oznacza ze w oleju jest plyn chlodzacy. Jezeli nie to odkrec korek wleu plynu chlodzacego i zobacz czy nie plywaja tuste plamy jesli tak bedzie to jest olej w plynie chlodzacym

[ Dodano: 16 Kwi 2006 09:31 ]
djyankes pisze:w sumie wlasnie szybko sie grzeje i dosyc czesto wlacza sie wetylator

Jeli tak sie dzieje trzeba by sprawdzic czy termostat otwiera dozu obieg wody


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz kwie 16, 2006 09:49

Ale to jest nieniormalne zeby nie bylo cisnienia... a jesli nie ma widocznych wyciekow to musi to byc albo korek albo jego gwint... ogladnijcie to dobrze czy nie ma jakiegos pekniecia lub czegos w tym rodzaju... pozdro



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz kwie 16, 2006 10:11

KamilW pisze:a jesli nie ma widocznych wyciekow to musi to byc albo korek albo jego gwint...
Albo nieszczelny zbiornik wyrównawczy,w sumie nie przyglądałem sie specjalnie w golfie,ale jak miałem CC to puścił na łączeniu i cuda sie działy.Tylko jedna rzecz mnie zastanawia:
djyankes pisze:sumie wlasnie szybko sie grzeje i dosyc czesto wlacza sie wetylator
Przy nieszczelności płyn powinien sie zagotować zanim włączy sie wentylator.



Awatar użytkownika
radek_GL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sty 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Czarne
Kontakt:

Post autor: radek_GL » ndz kwie 16, 2006 10:29

bodzio_j pisze:
radek_GL pisze:mam podobnie po zmianie uszczelki pod głowicą (grzać grzał się szybko zawsze) ciśnienia brak myślałem że tak powinno być że ciśnienia nie będzie no i płynu mi ubywa (to już nie jest normalne)
no to masz problem. Może uszczelka jest źle założona, albo głowica się nieco odkształciła. Czy była planowana? Sprawdź :czy nie masz gdzieś wycieków, jak wygląda olej- możliwe, ze płyn dostaje się do oleju, sprawdź na korku i bagnecie.
głowica niebyła planowana , płyn raczej niedostaje się do oleju bo poziom jest cały czas taki sam nawet co 1000 km się trochę zmniejsza, na korku mam czasem pianę ale na bagnecie nie


VW Passat B3 1,8 AAM 1990r. 75 PS [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50898&postdays=0&postorder=asc&start=0][b]mój VWej[/b][/url] + Blitz BRC

djyankes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:46
Lokalizacja: okolice KRK Modlniczka
Kontakt:

Post autor: djyankes » ndz kwie 16, 2006 18:45

chyba mam nieszczelna chlodnice i przez to nie ma cisnienia bo plynu czasem dolewam (to moze byc przyczyna??)


VW :)

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 16, 2006 19:20

cisnienie daje pompa wodna jesli ma juz zuzyte lopatki to nie bedzie cisnienia!!!! zeby przez wyciek nie bylo cisnienia to bys musial miec dziure jak krater po bombie i bedzie sie grzal bo nie bedzie prawidlowego obiegu



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz kwie 16, 2006 19:49

piotr2 pisze:cisnienie daje pompa wodna jesli ma juz zuzyte lopatki to nie bedzie cisnienia!!!!
Nie do końca sie zgodze.Ciecz jaką jest płyn chłodniczy pod wpływem temperatury zwiększa swoją objętość.W układzie chłodzenia który jest układem zamknietym musi skutkować to zwiększeniem ciśnienia.Pompa tylko wymusza obieg płynu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 386 gości