Strona 1 z 1
Golf 2 1.8 RP
: sob kwie 15, 2006 19:30
autor: Rompol
Witam kupiłem w/w samochodzik i mam takie pytanko czy lekko falujące obroty w tych silnikach to jest normalne mam na mysli lekkkie zmiany które słychac z tłumika i z drgan deski rozdzielczej obroty sie zmieniają jak sie zagrzeje minimalnie wskazówka obrotomierza deliktanie sie rusza sonda lambda jest nowa i silniczek krokowy może to zmiany sondy lambda powodują te wachania na uszkodzonej sondzie tych wachan nie było ale palił jak smok włożona jest oryginalna sonda z Boscha dziekuje
: sob kwie 15, 2006 20:11
autor: adams26
lekkie zmiany powinny byc ksiazkowo ten silnik ma obroty na biegu jalowym 650 - 950 obr/min ale zadnych drgan na desce rozdzielczej nie powinno byc zobacz swiece albo aparat zaplonowy bo moze ci silnik przerywa
: sob kwie 15, 2006 21:09
autor: Rompol
Aparat podkładałem inny zapło ustawiony palec i kopułka nowe i kable wysokiego napiecia też są nowe
: sob kwie 15, 2006 21:22
autor: Duber
czesc,minimalnie umnie tez obroty faluja,ale mi pomoglo(mialem mocne wachania) wyczyszczenie potencjometru z prawej strony monowtrysku.masz go przykreconego czterema srubkami.troche to delikatna operacja zwlaszcza ustawienie go prawidlowo po demontarzu.o ile pamietam mierzy sie napiecie na brozowej wtyczce z lewej strony monowtrysku.masz tam 4 przewody i pomiedzy dwoma masz napiecie jak ruszasz tym potencjometrem to napiecie sie zmienie,musialbys zamontowac woltomierz miedzy tymi dwoma kabelkami zmierzyc napiecie i po wyczyszczeniu potencjometru identyczne napiecie ustawic(tylko niepamietam ktore to dwa kable z tych czterech posprawdzaj.a jak masz za male obroty to buda moze drgac a zwlaszcza deska,bolaczka golfa2
: ndz kwie 16, 2006 21:57
autor: Rompol
od potencjometru to nie jest napewno bo przekładałem cały monowtrysk
: pn kwie 17, 2006 09:23
autor: Duber
tak ale jak gadalem z fachowcem co pracuje w serwisie vw to ustawia sie nie na ksiazke potencjometr ale do kazdego auta osobno bo zawsze sa minimalne roznice.wkoncu to nie nowe auta.a jesl ta wsazowka sie minimalnie rusza to normalne nieznam przynajmniej ja golfa ktoremu by minimalnie obroty nie chodzily(mam 3 kolesi co kochala renaulty to dopiero im lata wskazowka)
: pn kwie 17, 2006 19:17
autor: Rompol
ok dziękuje za podpowiedzi ale wydaje mi sie ze to jest ok;)
: pn kwie 17, 2006 20:59
autor: promo211
Witam
to co wiem,to ci napiszę otóż;układ wtryskowy mono-jetronic,silnik RP
predkość obrotowa obr/min 750....950,stężenieCOw spalinach 0,2...1,2%. ograniczenie prędkości obrotowej obr/min6300. ciśnienie paliwa bar 0,8...1,2zmierzone na biegu jałowym
ciśnienie utrzymywane bar 0,5po 5min od wyłączenia zapłonu.
ustawienie tłumika przepustnicy mm 4,0...4,5,skok popychacza między otwartą i zamkniętą przepustnicą.
Nastawnik/wyłącznik przepustnicy;
-rezystancja między zaciskami 1i 2(górne zaciski nastawnika przepustnicy}3...200 omy
-rezystencja między zaciskami 3 i4(górne zaciski nastawnika przepustnicy)0,5 przy otwartej przepustnicy, nieskończona-przy zamkniętej przepustnicy omy
odległość między wyłącznikiem przepustnicy a zderzakiem(śrubą regulacyjną)0,50~0,10mm.
czujnik położenia przepustnicy;
-rezystancja między zaciskami 1 i 5=520...1300 omów
między 1 i 2 =600...3500 omów
między 1 i 4 =600....6600 omów
rezystancja cewki wtryskiwacza 1,2...1,6 oma
może to Ci wtym pomoże
pozdrawiam Przemek
: pn kwie 17, 2006 21:27
autor: Rompol
może sie przydac dziękuje
: pn maja 15, 2006 12:50
autor: Michau
silnik krokowy...