Golf 2 1.8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Rompol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:57
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Golf 2 1.8 RP

Post autor: Rompol » sob kwie 15, 2006 19:30

Witam kupiłem w/w samochodzik i mam takie pytanko czy lekko falujące obroty w tych silnikach to jest normalne mam na mysli lekkkie zmiany które słychac z tłumika i z drgan deski rozdzielczej obroty sie zmieniają jak sie zagrzeje minimalnie wskazówka obrotomierza deliktanie sie rusza sonda lambda jest nowa i silniczek krokowy może to zmiany sondy lambda powodują te wachania na uszkodzonej sondzie tych wachan nie było ale palił jak smok włożona jest oryginalna sonda z Boscha dziekuje



adams26
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt paź 18, 2005 20:39
Lokalizacja: dzierzoniow
Kontakt:

Post autor: adams26 » sob kwie 15, 2006 20:11

lekkie zmiany powinny byc ksiazkowo ten silnik ma obroty na biegu jalowym 650 - 950 obr/min ale zadnych drgan na desce rozdzielczej nie powinno byc zobacz swiece albo aparat zaplonowy bo moze ci silnik przerywa



Rompol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:57
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: Rompol » sob kwie 15, 2006 21:09

Aparat podkładałem inny zapło ustawiony palec i kopułka nowe i kable wysokiego napiecia też są nowe



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob kwie 15, 2006 21:22

czesc,minimalnie umnie tez obroty faluja,ale mi pomoglo(mialem mocne wachania) wyczyszczenie potencjometru z prawej strony monowtrysku.masz go przykreconego czterema srubkami.troche to delikatna operacja zwlaszcza ustawienie go prawidlowo po demontarzu.o ile pamietam mierzy sie napiecie na brozowej wtyczce z lewej strony monowtrysku.masz tam 4 przewody i pomiedzy dwoma masz napiecie jak ruszasz tym potencjometrem to napiecie sie zmienie,musialbys zamontowac woltomierz miedzy tymi dwoma kabelkami zmierzyc napiecie i po wyczyszczeniu potencjometru identyczne napiecie ustawic(tylko niepamietam ktore to dwa kable z tych czterech posprawdzaj.a jak masz za male obroty to buda moze drgac a zwlaszcza deska,bolaczka golfa2



Rompol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:57
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: Rompol » ndz kwie 16, 2006 21:57

od potencjometru to nie jest napewno bo przekładałem cały monowtrysk



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn kwie 17, 2006 09:23

tak ale jak gadalem z fachowcem co pracuje w serwisie vw to ustawia sie nie na ksiazke potencjometr ale do kazdego auta osobno bo zawsze sa minimalne roznice.wkoncu to nie nowe auta.a jesl ta wsazowka sie minimalnie rusza to normalne nieznam przynajmniej ja golfa ktoremu by minimalnie obroty nie chodzily(mam 3 kolesi co kochala renaulty to dopiero im lata wskazowka)



Rompol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:57
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: Rompol » pn kwie 17, 2006 19:17

ok dziękuje za podpowiedzi ale wydaje mi sie ze to jest ok;)



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » pn kwie 17, 2006 20:59

Witam
to co wiem,to ci napiszę otóż;układ wtryskowy mono-jetronic,silnik RP
predkość obrotowa obr/min 750....950,stężenieCOw spalinach 0,2...1,2%. ograniczenie prędkości obrotowej obr/min6300. ciśnienie paliwa bar 0,8...1,2zmierzone na biegu jałowym
ciśnienie utrzymywane bar 0,5po 5min od wyłączenia zapłonu.
ustawienie tłumika przepustnicy mm 4,0...4,5,skok popychacza między otwartą i zamkniętą przepustnicą.
Nastawnik/wyłącznik przepustnicy;
-rezystancja między zaciskami 1i 2(górne zaciski nastawnika przepustnicy}3...200 omy
-rezystencja między zaciskami 3 i4(górne zaciski nastawnika przepustnicy)0,5 przy otwartej przepustnicy, nieskończona-przy zamkniętej przepustnicy omy
odległość między wyłącznikiem przepustnicy a zderzakiem(śrubą regulacyjną)0,50~0,10mm.
czujnik położenia przepustnicy;
-rezystancja między zaciskami 1 i 5=520...1300 omów
między 1 i 2 =600...3500 omów
między 1 i 4 =600....6600 omów
rezystancja cewki wtryskiwacza 1,2...1,6 oma
może to Ci wtym pomoże
pozdrawiam Przemek



Rompol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:57
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: Rompol » pn kwie 17, 2006 21:27

może sie przydac dziękuje



Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » pn maja 15, 2006 12:50

silnik krokowy...


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości