wentylator cały czas włączony
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wentylator cały czas włączony
Witam.
Od jakiegos czasu mam problem z wentylatorami. Mianowicie, po przekreceniu stacyjki odrazu sie załączaja. Termostat i przekaźnik wydają sie ok. Do tej pory poprostu odłączyłem wiatraki, ale teraz w lecie mógłby sie przydać:) Spodkał sie juz ktoś z czymś takim? Moze jakies sugestie?
Pozdrawiam.
Od jakiegos czasu mam problem z wentylatorami. Mianowicie, po przekreceniu stacyjki odrazu sie załączaja. Termostat i przekaźnik wydają sie ok. Do tej pory poprostu odłączyłem wiatraki, ale teraz w lecie mógłby sie przydać:) Spodkał sie juz ktoś z czymś takim? Moze jakies sugestie?
Pozdrawiam.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
...::: MK4 1.9, 115KM :) :::...
...::: MK4 1.9, 115KM :) :::...
termostat w tym wypadku nie odgrywa żadnej roli, sprawdź wyłącznik termiczny w chłodnicy. I to lepiej szybciej niż później, jazda bez wiatraka może skończyć się nieciekawie.micello pisze:Termostat i przekaźnik wydają sie ok
[ Dodano: Sob Kwi 15, 2006 03:11 ]
P.S.
Jeśli z jakichś przyczyn nie będziesz mógł tego sprawdzić, wymienić, albo to nie wyłącznik, to już lepiej jeździj z włączonym wentylem.Jeśl;i termostat jest sprawny to wentyl nie ma dużego wpływu na nagrzewanie się silnika ( u mnie kręci się prawie cały czas, chociaż nieco wolniej bo obsługuje klimę)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Micello masz przekaźnik do wentylatora pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego?
[ Dodano: Sob Kwi 15, 2006 10:56 am ]
[ Dodano: Sob Kwi 15, 2006 10:56 am ]
nieprawda, nawet niektóre dwójki mają przekaźnik sterowany nie tylko czujnikiem w chłodnicy ale i czujnikiem temp oleju.Pinhead pisze:Coś się musiało spartolić przy czujniku bo tylko on włącza + na wentylator.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem rozwiązany.
Przyczyną był czujnik cziśnienia w układzie klimatyzacji.
Czujnik wskasywał wyskie cisnienie, co dla auta jest (chyba) rownoznaczne z podwyzszoną temperaturą w układzie, wiec chłodził zaraz po przekręceniu stacyjki.
(VENTO '97)
Moze sie komus przyda w przyszłości:)
Pozdrawiam
Przyczyną był czujnik cziśnienia w układzie klimatyzacji.
Czujnik wskasywał wyskie cisnienie, co dla auta jest (chyba) rownoznaczne z podwyzszoną temperaturą w układzie, wiec chłodził zaraz po przekręceniu stacyjki.
(VENTO '97)
Moze sie komus przyda w przyszłości:)
Pozdrawiam
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
...::: MK4 1.9, 115KM :) :::...
...::: MK4 1.9, 115KM :) :::...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 284 gości