JAK W TWMACIE- CHODZI O TO żE JAK JADE PO NIERóWNOśCIACH TYPU NP. KAMIENISTA DROGA, PłYTY BETONOWE, CZY BRUK TO CZUJE E POD KIEROWNICą I SłYSZę TAKIE TERKOTANIE, A ZAWIESZENIE MAM NA 100% W PORZąDKU-WSZYSTKO SPRAWDZONE, CO TRZEBA WYMIENOIONE I JESTEM PEWIEN żE TO LUZ NA PRZEKłADNI.
TAM MA BYć JAKAś śRUBA W TEJ PRZEKłADNI KTóRą SIE TEN LUZ ZMNIEJSZA NIBY
CZY KTOś TO ROBIł? W JAKI SPOSóB? POMOGłO?
PRZEKłADNIA KIEROWNICZA BEZ WSPOMY
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
PRZEKłADNIA KIEROWNICZA BEZ WSPOMY
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Masz pod spodem pod przekładnią taką jakby pokrywkę w kształcie rombu. W środku jest śróba. Dokręcając ją etapowo po troszku zmniejszasz luz, ale nie za bardzo bo bo będzie ciężko chodzić. Kierownica ma sama wracać jak jedziesz ze skręconymi kołami. Może być też wybity krzyżak na wale kierownicy. Ja tak miałem ( 30 zł na szrocie za sprawny dałem)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przekładnia
Zaraz nad przekładnią. Na czerwono krzyużak, na zielono miejsce regulacji (śróby nie widać jest od spodu)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości