Strona 1 z 1

Wymiana rozrzadu

: wt kwie 11, 2006 23:34
autor: MaSa_Golf
Chce wymienc rozrzad, ale nie wiem czy samemu sie za to zabrac czy leciec do mechanika:/

Wiekszosc napraw w golfiku robie sam, np. wymiana termostatu, wymiana amorkow, paski, plyny itp. ale przed wymiana rozrzadu mam troche stracha i nie wiem czy podjac sie tego samemu czy dac mechanikowi??
Jestem mechanikiem samoukiem :P czyli wszystko co robilem do tej pory to robilem na podstawie ksiazki serwisowej z wyksztalcenia to ja technik elektronik jestem :P

Probowac zaoszczedzic kilkadziesiat zlotych czy lepiejod razu dac to mechanikowi??

: śr kwie 12, 2006 01:21
autor: GTomek
wymiana rozrządu nie jest wielkim problemem gdyż są dobrze poznaczone elementy
ale proponuje pojechac do kogoś ze znajomych machaników albo kogoś kto się na tym zna jak masz możliwość i zrobić to samemu tylko pod jego nadzorem (ja tak wymieniałem swój pierwszy rozrząd) i on ci wszystko krok po kroku objaśni w trakcie roboty a na następny raz już będziesz wiedział co i jak

: śr kwie 12, 2006 07:38
autor: KamilW
Mysle ze sobie poradzisz... jesli zrobisz wszystko tak jak w ksizce pisze i bedziesz ostrozny to sobie poradzisz... nie taki diabel straszny jak go maluja :) powodzenia

Re: Wymiana rozrzadu

: śr kwie 12, 2006 07:41
autor: el Kopyto
Soczek pisze:Chce wymienc rozrzad, ale nie wiem czy samemu sie za to zabrac czy leciec do mechanika:/

Wiekszosc napraw w golfiku robie sam, np. wymiana termostatu, wymiana amorkow, paski, plyny itp. ale przed wymiana rozrzadu mam troche stracha i nie wiem czy podjac sie tego samemu czy dac mechanikowi??
Jestem mechanikiem samoukiem :P czyli wszystko co robilem do tej pory to robilem na podstawie ksiazki serwisowej z wyksztalcenia to ja technik elektronik jestem :P

Probowac zaoszczedzic kilkadziesiat zlotych czy lepiejod razu dac to mechanikowi??
Słuchaj ludzie samoloty budują i na księżyc latają, a ty sobie z rozrządem nie poradzisz. Zrób powoli i dokładnie i na pewno się uda. to nie jest wielka filozofia

: śr kwie 12, 2006 09:23
autor: To_mas
Proponuje dac mechanikowi ewentualna pomyłka moze duzo kosztaowac ://

: śr kwie 12, 2006 16:26
autor: greg
Soczek, więc tak - przede wszystkim potrzebujesz klucz do napinacza lub szczypce segera( http://sklep.avt.com.pl/go/_search/full ... ch_by=name ) + klucz 13 (wskazany jest też dynamometryczny) + klucz 10 (do odkręcenia pokrywy zaworów)+ śruba o ile pamietam 10 - no chyba że masz wkręcany trzpień do blokowania koła pompy paliwa. Jak bedziesz miał to wszystko przygotowane to mozesz robić.

: śr kwie 12, 2006 21:18
autor: stonefree
greg pisze:klucz 13 (wskazany jest też dynamometryczny) + klucz 10 (do odkręcenia pokrywy zaworów)+ śruba o ile pamietam 10 - no chyba że masz wkręcany trzpień do blokowania koła pompy paliwa
Szynę do blokowania wałka rozrządu i klucz 24 ;) Poszukaj dobrze, wszystko było opisana w postach,ze szczegółani,powodzenia!P.S.Nie kupuj taniego paska,to żadna oszczędność!No i wymiana nie po 120 tys km ;)

: śr kwie 12, 2006 22:07
autor: greg
stonefree, widzisz zapomniałem o blokowaniu wałka rozrządu...

: śr kwie 12, 2006 22:16
autor: Krzylu
wymienia sie bardzo szybko podwarunkiem ze masz w/w narzedzia
wymien razem z napinaczem jak ci stary pojdzie moga byc przykre konsekwencje

: śr kwie 12, 2006 22:19
autor: frytek43
i pamietaj o ZNAKACH to najwazniejsze powodzenia

: śr kwie 12, 2006 22:50
autor: ignac
uwierz w siebie ,zrobisz to ,ja wymieniłem sobie sam w TDi -ku ,tylko na sprawdzenie kata podjechałem na Vaga