Strona 1 z 1

Jakie najlepsze swiece do LPG

: wt kwie 11, 2006 08:53
autor: herflik95
witam wszystkich.
jak sadzicie które świece są lepsze do gazu NGK czy ISKRY zielone

: wt kwie 11, 2006 09:04
autor: pkirylcz
Chyba bym wybral iskre.
NGK jest strasznym sianem, do Polski trafiaja najgorszej jakosci podrobki Chinskie.

Zastanow sie jeszcze nad Briskiem. NGK padlo mi po 10tys. Briska polecil mi bardzo dobry mechanik i mam go juz 20tys.

: wt kwie 11, 2006 10:13
autor: el Kopyto
Jestem zdecydowanie za iskami i do tego zwykłymi, a nie jakimiś guwnianymi zielonymi, albo innymi do gazu. Miałem dużego fiata z instalacją gazową i jeździłem 30000 na zwykłych iskrach. Po tym przebiegu stwierdziłem że wypada zmienić świece bo już troche za długo. Zmieniłem na NGK, wywaliłem po dwóch tygodniach (nierówna praca problemy z odpalaniem), założyłem iskry do gazu (żadnej poprawy, założyłem boscha dwuelektrodowe (też jakieś kupa), i założyłem te stare wyjeżdżone iskry i wszystkie złe objawy jak ręką odjął. Jak sprzedałałem kańcioka to na tych iskrach miał 70000 zrobione (może trafiłem wyjątkowo dobrą partie, a pozostałe jakieś trefne, ale i tak będe obstaawał za zwykłymi iskrami. (nawet mam je założone w Yamaha XJ 650 i nie miałem do tej pory żądnych problemów))

: wt kwie 11, 2006 10:58
autor: DmX_81
proponuje uzyc opcji ________SZUKAJ_________ bo doslownie pare dni temu mowa byla o tym a tu masz link i wiele ciekawych info o tym http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42391

pozdrawiam :) :bajer:

: wt kwie 11, 2006 11:13
autor: pkirylcz
el Kopyto pisze:Jestem zdecydowanie za iskami i do tego zwykłymi, a nie jakimiś guwnianymi zielonymi, albo innymi do gazu. Miałem dużego fiata z instalacją gazową i jeździłem 30000 na zwykłych iskrach. Po tym przebiegu stwierdziłem że wypada zmienić świece bo już troche za długo. Zmieniłem na NGK, wywaliłem po dwóch tygodniach (nierówna praca problemy z odpalaniem), założyłem iskry do gazu (żadnej poprawy, założyłem boscha dwuelektrodowe (też jakieś kupa), i założyłem te stare wyjeżdżone iskry i wszystkie złe objawy jak ręką odjął. Jak sprzedałałem kańcioka to na tych iskrach miał 70000 zrobione (może trafiłem wyjątkowo dobrą partie, a pozostałe jakieś trefne, ale i tak będe obstaawał za zwykłymi iskrami. (nawet mam je założone w Yamaha XJ 650 i nie miałem do tej pory żądnych problemów))
Dokladnie to samo od swojego mechaniora slyszalem. Kazal mi do swojego golfika zalozyc swiece ISKRY od Poloneza, mowil ze sa nie do zjezdzenia.
A najlepiej 3 elektrodowe.

Ludzie w sklepie cholernie sie dziwili jak prosilem Iskre od poloneza do Golfa.
Ostatecznie kupilem Brisk bo nie mieli nigdzie kompletu Iskry (tez mi polecil do silnika 1.3 MPI do skody) i jestem bardzo zadowolny, wszak dostalem do 1.6AEE ale taki mam dokladnie silnik. To ze na swiecach bylo napisane ze do LPG to szczegol, bo i tak na wszystkich to pisza i to nie ma znaczenia.

: wt kwie 11, 2006 20:33
autor: MrSalieri
Ja na NGK zrobilem jak na razie 15 tys w tym 9 tyz na gazie i jak na razie zadnych problemow z nimi nie mialem...

: sob wrz 06, 2008 23:51
autor: kosmo333
U mnie na 1.6 AEE sytuacja podobna. około 4 miesiące jeździłem na świecach NGK po czym nagle odmówiły posłuszeństwa [problemy z odpalaniem i nierówna praca silnika.
Szwagier poratował mnie nowymi świecami firmy Brisk [co prawda dedykowanymi Skodzie i jednoelektrodowymi ale..
Silniczek chodzi pieknie i nie mam zamiaru ich zmieniać. pozdr.