mk3 - big problem ze skrzynia biegów
: wt sty 04, 2005 10:33
Witam.
Wczoraj mechanik przy okazji naprawiania rozrusznika przybił mi ostatni gwóźdź do trumny i jednoznacznie (bez możliwości odwołania się) stwierdził że skrzynia jaka posiadam w moim mk3 jest 4 biegowa.
Dlaczego mechanik? Bo auto jeszcze stoi w garazu (2 domy od mechanika) i czeka na rejestrację.
Mimo iz gałka od skrzyni oraz brif twierdzą ze do czynienia mam z 5 biegami to prawda jest znacznie smutniejsza.
Silnik ABD 1.4. Co w takiej sytuacji radzicie?
Wydaje sie ze albo niemiec, albo handlarze w polsce zrobili mały swap. Nie mam zamiaru dochodzić kto bo to i tak nie przywróci mi piątego biegu.
Tak samo tylna klapa - tez była wymieniona. Ale to juz mniejszy, lub zaden problem bo auto na pewno nie było w tch okolicach "zadzwonione".
Zatem jeszcze raz. Co radzicie Panowie? Wymieniać na pięciobiegową?
Jaki koszt takiej operacji?
Pozdrawiam.
PS
Mój przypadek wyrażnie wskazuje ze podczas oględzin auta trzeba sprawdzic dosłownie wszystko. Ja i dwoje towarzyszących mi ludzi nie sprawdziliśmy skrzyni. Kazdy wchodził do auta, wajchował biegami i nikomu nie przyszło do głowy zeby sprawdzic 5 bieg. Podczas jazdy na placu nie udało sie nam uzyskać takiej prekości która wymuszałaby uzycie piątki wiec auto zostało sprzedane.
Wczoraj mechanik przy okazji naprawiania rozrusznika przybił mi ostatni gwóźdź do trumny i jednoznacznie (bez możliwości odwołania się) stwierdził że skrzynia jaka posiadam w moim mk3 jest 4 biegowa.
Dlaczego mechanik? Bo auto jeszcze stoi w garazu (2 domy od mechanika) i czeka na rejestrację.
Mimo iz gałka od skrzyni oraz brif twierdzą ze do czynienia mam z 5 biegami to prawda jest znacznie smutniejsza.
Silnik ABD 1.4. Co w takiej sytuacji radzicie?
Wydaje sie ze albo niemiec, albo handlarze w polsce zrobili mały swap. Nie mam zamiaru dochodzić kto bo to i tak nie przywróci mi piątego biegu.
Tak samo tylna klapa - tez była wymieniona. Ale to juz mniejszy, lub zaden problem bo auto na pewno nie było w tch okolicach "zadzwonione".
Zatem jeszcze raz. Co radzicie Panowie? Wymieniać na pięciobiegową?
Jaki koszt takiej operacji?
Pozdrawiam.
PS
Mój przypadek wyrażnie wskazuje ze podczas oględzin auta trzeba sprawdzic dosłownie wszystko. Ja i dwoje towarzyszących mi ludzi nie sprawdziliśmy skrzyni. Kazdy wchodził do auta, wajchował biegami i nikomu nie przyszło do głowy zeby sprawdzic 5 bieg. Podczas jazdy na placu nie udało sie nam uzyskać takiej prekości która wymuszałaby uzycie piątki wiec auto zostało sprzedane.