Strona 1 z 1

Brak mocy

: pn kwie 10, 2006 19:01
autor: johny1985
Ma ktoś pojęcie, jaka jest przyczyna tego, że gdy osiągam okolo 2700 obr/min silnik jakby tracil moc ( cos jakby przerywalo doplyw paliwa, ale w krotkich odstepach czasu, krocej niz gdy go zeczywiscie brakuje). Czasem tak sie dzieje a czasem nie, tankuje na roznych stacjach, ostatnio to sie dzialo po Orlen'owskim, a gry zaleje Neste to jest w porzo. Mysle ze moze to byc wina paliwa ale nie jestem pewien.

: pn kwie 10, 2006 19:22
autor: etomek
Hmm Orlen skąd ja to znam gaz do bani po pół roku tankowania na stacji orlen popychacze zaworów do wymiany bęzyna lipa padają pompy paliwa znam 4 przypadki zmień stacje ja leje do swego mk2 95supreme na statoil i lpg i od roku jest ok jak brałem w orlenie zawsze było coś nie tak jechać jechał ale to nie to a ceny te same .

: pn kwie 10, 2006 20:26
autor: Adamtd
A może napisz jaki masz ten silnik, jaki rocznik itp

: pn kwie 10, 2006 23:14
autor: Atomic10
Sprawdz kopułke i palec rozdzielacza ja bym to obstawiał poniewaz dzieje Ci sie to przy pewnym zakresie obrotów. Gdybyś miał złe paliwo to by sie to działo w całym zakresie predkosci obrotowych silnika, problemy z odpaleniem itp.

Pozdrawiam

: pn kwie 10, 2006 23:21
autor: vwkris
Najlepij zmien stacje tez juz nie tankuje na Orlenie. mialem podobne przygody w lecie. U mnie pomoglo wyczyszczenie sitka przy pompie paliwa i wymiana filtra paliwa.

: czw gru 13, 2007 14:28
autor: yaahoo
witam!! W moim mk3 czasem też brakuje mocy na kilka sekund, np. ruszam 1 oki zapinam 2 i przez chwile wciskam gaz a auto nic i po chwili dopiero przyspiesza 3 to samo. Dzieje się tak raz na jakiś czas np. co drugi co trzeci dzień zazwyczaj przy ciepłym silniku co to może być

: czw gru 13, 2007 17:10
autor: ryba2
a może coś nie tak z pompom paliwa i przy wyższych obrotach ma problem albo w baku syf albo też powietrze zapchany filtr powietrza i na niskich obrotach jest oky a przy wysokich się dusi a jak nie to będziemy zastanawiać sie co innego może to być ;)

: pt gru 14, 2007 10:41
autor: yaahoo
filtry odpadają wszystkie zmieniane pompka sprawdzana. dziwi mnie tylko ze na jedynce to moge kręcić go do końca i pruje jak szalony a tylko zapne dwójke i jest ten zamulały moment i wyżej tak samo. Jestem po remoncie głowicy czy to mogło mieć wpływ na coś?? może coś źle zrobiłem moze czegos nie założyłem??

: pt gru 14, 2007 11:08
autor: sevek
sprawdź sobie jeszcze szczelność połączeń przewodów paliwowych i same przewody, miałem kiedyś podobne objawy i okazało się, że jeden z przewodów miał dziurkę (przełamał się) i przy wyższych prędkościach obrotowych jak było większe ssanie to zasysał powietrze, zwłaszcza na ciepłym silniku jak przewody nagrzewały się i robiły miękkie.

: pt gru 14, 2007 12:01
autor: yaahoo
sevek pisze:sprawdź sobie jeszcze szczelność połączeń przewodów paliwowych i same przewody
na to nie wpadłem a może i w tym problem tkwi dzieki za radę