[MKII 1,3i] - problem z porannym odpaleniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

[MKII 1,3i] - problem z porannym odpaleniem

Post autor: Jurak » pn kwie 10, 2006 08:39

Witam
Mam mały problem -aby odpalić silnik muszę kręcić rozrusznikiem przez ok 30 sek, po przejechaniu ok 10 km silnik wyłączyłem i ponownie uruchomiłem - silnik odpalił za pierwszym razem. Objaw ten miałem już trzykrotnie i zastanawiam się co może być przyczyną.
Macie może jakieś sugestie? - z góry dziękuje za odpowiedzi.



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » pn kwie 10, 2006 08:47

Wyczyść i wyreguluj świece, sprawdź lub wymień przewody wysokiego napięcia, wyczyść kopułke z palcem rozdzielacza ewentualnie wyreguluj zapłon. A jak tam sprężanie na cylindrach?


pozdrowienia el Kopyto

Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » pn kwie 10, 2006 09:27

Nie sprawdzałem sprężania, ale wydaje mi się ze jest w porządku gdyz jak wczoraj byłem w trasie to nie zauważyłem aby zachowywał się inaczej niż zawsze.



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » pn kwie 10, 2006 10:10

To pooglądaj ukłąd wysokiego napięcia. Czasami czyszczenie świec i regulacja robią cuda. Tak jak kopułka i palec rozdzielacza. jeździsz na gazie czy tylko n abenzynce?


pozdrowienia el Kopyto

Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » pn kwie 10, 2006 10:40

No tak zapomniałem dodać - nie mam instalacji gazowej - jeżdżę tylko na benzynie :D



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » pn kwie 10, 2006 10:44

To ustaw świece na 0,8 i wyczyść układ zapłonowy. Powinno sie poprawić. A jak nie to będziemy dalej myśleć


pozdrowienia el Kopyto

Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » śr kwie 19, 2006 07:50

Witam ponownie

Przez święta mój golfik zupełnie odmówił mi posłuszeństwa - wymieniłem świece, przeczyściłem kopułkę i niestety to nie pomogło. Postanowiłem zaciągnąc go do znajomego mechanika. Okazało się że paliwo dochodzi do silnika, iskra jest również a niestety samochód nie chce odpalic. Od wczoraj stoi w naprawie a ja zastanawiam się co mu dolega. Macie moze jakies sugestie bo zastanawiam się na ile mam się przygotować :chytry:



krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » śr kwie 19, 2006 08:59

Spróbuj wymienić czujnik podający temperaturę na kompa. Jeżeli podaje nie prawidłowo nie będzie chciał zapalić. Ja mniałem odwrotnie jakimś cudem czujnik podawał cały czas za nisko (mechanior sprawdził omomierzem czujnik ) i jak się rozgrzał to wogóle zero współpracy Wymieniłem ten niebieski czujnik i jest oki. spróbuj może pomoże



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » śr kwie 19, 2006 09:38

jak jest paliwo i jest iskra musi odpalic wydaj mi sie ze zle sprawdziles, musialo czegos brakowac,

moze warto sprawdzic czujnik halla moze szaleje

____________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » śr kwie 19, 2006 11:46

Może źle sie wyraziłęm paliwo dochodzi do silnika (odłączyliśmy przewody sprawdzaliśmy) ale nie dochodzi do świec. Iskra jest na 100%.



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » czw kwie 20, 2006 10:40

Jurak pisze: paliwo dochodzi do silnika (odłączyliśmy przewody sprawdzaliśmy) ale nie dochodzi do świec
czyli nie przechodzi przez wtryskiwacze...

w zaistnialej sytuacji rzeczywisice jak ktos wczesniej wspomnial winny moze byc niebieski czujnik temp plynu, ale warto posprawdzac uklad paliwowy, cisnienie, tak wiec i pompe, filter paliwa. Ta nieregularnosc wskazuje na polaczenie elektryczne, takze moze sprobowac najpierw w momencie gdy nie zapala poruszac wtyczkami od
1 przeplywomierza
2 niebieskiego czujnika
3 czujnika halla(przy aparacie)
4 modul (podszybie na wierzchu)
5 kompiuter (podszybie pod modulem)

______________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » pt kwie 21, 2006 06:59

Witam - dzwoniłem do mechanika - okazało się że padnięty jest czujnik halla. Tak więc jestem w plecy jakieś 200 - 300 zeta. Ale ważne jest że mój golfik znowu odżyje :grin:



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » pt kwie 21, 2006 12:49

Jurak pisze: 200 - 300 zeta
no bez jaj na szrocie caly aparat za 50 PLN dostaniesz, kup dwa bedziesz mial na zas:P
bo w sklepie sam czujnik 220 z tego co pamietam

_______________________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 246 gości