Strona 1 z 1

Jak podłączyć alarm ze sterownikiem c.zamka w MK3??

: pn kwie 10, 2006 00:15
autor: ryger
Proszę o poradę jak podłączyć alarm do fabrycznie zamontowaneg centralnego zamka w MK3. Dodam,ze fabryczny zamek w golfiku jest pneumatyczny. Centralka chyba jest w bagazniku po prawej stronie :/ .Chodzi o to, ze przy wlaczeniu alarmu zeby centralny sie zamykal,a po wylaczeniu alarmu sie otwieral. W alarmie ktory posiadam jest modol centralnego zamka, ktory po wlaczeniu daje impuls na silownik ktory zamyka lub otwiera silownik. Problem w tym, ze centralny w golfie jest pneumatyczny. Moze ktos z was wie jak to podlaczyc.

: pn kwie 10, 2006 08:42
autor: endrju
Powiedz jak nazywa sie alarm to zobaczymy co sie da zrobic.

Sa rozne rodzaje zamkow pneumatycznych. Jedne sa sterowane jednym przewodem a ine np 3 przewodami i zaleznie od tego jest inny schemat. Jesli jest jednoprzewodowy to trzeba bedzie robic to na przekaźnikach a troszke jest przy tym roboty ale nie ejst to niewykonalne. :bigok:

: pn kwie 10, 2006 09:32
autor: okulik
moze to ci pomoze

: pn kwie 17, 2006 12:54
autor: Wojmil
Kolego Okulik a masz może takie instrukcjie do innych samochodów, interesuje mnie jeszcze MB w201 (190) lub W124, Opel Astra I i Vectra B - mam takie w rodzinie i trzeba alarm założyć Będę zobowiązany za odpowiedź

: pn kwie 17, 2006 17:56
autor: Paweł Marek
Niestety ten schemat nie jest uniwersalny do kazdego alarmu. Poza tym po takim wykonaniu przestanie działać otwieranie CZ przy delikatnym przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy, chyba że zakładasz że ci to nie przeszkadza ( bo i tak się otworzy przy mocniejszym przekręceniu lub uzbrojeniu alarmu.
Ale w ogóle sprawa jest prosta jeśli masz tylko CZ (bez szyb i el. dachu) to większość alarmów z funkcją CZ się nada. Trzeba sygnał plusowy podłączyć do kabli zielonego i szarego jak na tym schemacie i przecinac nic nie trzeba

[ Dodano: Pon Kwi 17, 2006 5:57 pm ]
miało być rozbrojeniu