żeby komus nei przyszło do głowy kupować tą skrzynie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

żeby komus nei przyszło do głowy kupować tą skrzynie

Post autor: sas_gti » ndz kwie 09, 2006 18:07

Wiem że jest osobnmy link do aukcji a allegro , ale tam nikt nie wchodzi i sobie tam nie pogadam, wiec wale tu....

Mam gorocą prośbe i nadizeje ze moderator zrobi wyjątek i nie wywali tego do kosza....

Sprawa zasługuje na osobny temat bo to iście "unikalna skrzynia"

Kolo pisze ze jedynka jest zajebiscie krótka , a dwojka do 140, trojka do 190.....twierdzi ze to idealne do tuningu....
smiem twierdzić że taka skrzynia sie nie nadaje do niczego...ŚMIAĆ MI SIE CHCE, i to ma być jakiscarmann??? :rotfl:

[ Dodano: Nie Kwi 09, 2006 18:08 ]
aha no i link by sie przydał jeszcze
http://allegro.pl/item97328624_skrzynia ... rmann.html



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz kwie 09, 2006 18:34

Takie przełożenia o ile gościu pisze prawde faktycznie sa do niczego, przypuszczam jednak że te 140 na II i 190 na III to on sobie z paluszka wyssał :) A opis aukcji " nadaje SIE DO TIUNINGU" wiele mówi o sprzedającym :panna:


=-Pinhead-=

greg

Post autor: greg » ndz kwie 09, 2006 18:44

no ale żeby móc silnikiem iść od 20 do 140km/h na jednym przełożeniu to ile musiałoby koników być i jakie sprzęgło??? bo to tak jak byś zamiast 2 wsadził 4 jechal do oporu, 3 to dawna 5 , o 4 i 5 ni wspomne - to co auto zasuwałoby ze 350km/h????



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz kwie 09, 2006 18:53

Witam... panowie nie niszczcie tego Pana tak strasznie... z ta skrzynia faktycznie ma racje... ja na serii jade 110 na 2 biegu... oczywiscie na odcieciu... :) jesli skrzynia ma zmieniony dyfer to smiem sadzic ze tyle pojdzie na poszczegolnych biegach... tylko po co? Skrzynia rzeczywiscie dobra np do wyscigow na 1/4 mili bo nie trzeba tracic czasu na zmiane biegow... a co do 4 i 5 to pewnie sa krotsze i skrzynia bedzie sie konczyc gdzies przy 250...



greg

Post autor: greg » ndz kwie 09, 2006 18:58

KamilW, no ale reasumując to musiałbyś mieć dużo więcej koników żeby tą skrzynkę używać....



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz kwie 09, 2006 19:33

No oczywiscie... tak pod 200 KM by sie przydalo... :)



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz kwie 09, 2006 19:59

panowie to nie ja wystawialem aukcje, na mnei tez mozna powiedziec gucio z racji imienia ale badzcie pewni ze to nie ja :) a moze mu licznik zawyza?? tak miniamalnie :D



jak 190 ma na trojce to mysle ze na 5 pojdzie 300 spokojnie :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz kwie 09, 2006 23:59

do ćwierć to też nie za bardzo bo krótka jedynka to jest ile dla niego w porównaniu ze 140stoma na 2jce? seryjnie jest w 16V do 50kilku .....Taka skrzynia jak on mówi to do mocy gdzieś rzędzu kilkuset koni by mogłą być, gdzie jedynką tylko popychają auto, i dwójka długa, żeby nie zerwał trakcji, ale nie do golfa,
poza tym to miał być sportowy CARMANN,

Ale w sumie moze byc tak jak mówicie, po prostu gośc nie umie nazwac dobrze tego co sie tam dzieje i to nie jest 140 na 2ce,tylko np 120 czyli seria, jedynka jest seryjna tez czyli te 5o kilka, a zmienione ma tylko przełożenie głowne, wtedy to mozę być jakiś wyścigowy CARMANN...ale opis wskazywałby na jakąś kupęę



Awatar użytkownika
conrad81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
Lokalizacja: Stargard, PL
Kontakt:

Post autor: conrad81 » pn kwie 10, 2006 00:18

tak swoja droga szukalbym skrzynke carmanna do VR6 podobno nie gupio sie odpycha autko wtedy a troche tych kucyqf jest zeby wydluzac biegi :bajer:


Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)

Awatar użytkownika
martii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt sty 13, 2006 09:50
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: martii » pn kwie 10, 2006 00:19

jak dla mnie do d..py bo 1dynka powienna byc w miare dluga bo po przelozeniu na niej jest najwieksza mozliwosc zerwania przyczepnosci pozniej po kolei

straty na zmianie biegow.... chcialbym zobaczyc golfa z 2jka przy 140 i 3jka przy 190 robionym przez auta z o polowe mniejsza moca :hmm:
ta skrzynia top bardziej supec econo choc tez do d... bo jak 1dynka do 20 to tak jakbyscie ruszali z jedynki wbijajac 4 i pozniej 5tke

procesje mocherowych beretow was wyprzedza :rotfl:



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 10, 2006 00:25

martii pisze:procesje mocherowych beretow was wyprzedza
nie wpominaj o beretach bo cie ojciec dyrektor dojedzie swoja A8 i zrobi ci z d..y jesien sredniowiecza :) :) :) :rotfl: :rotfl: :rotfl: a co do skrzyni to ona faktycznie z ta jedynka ma cos nie tak... po co konu 20 przy odcieciu na jedynce???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 415 gości