Strona 1 z 1

problem z z gazem i klikaniem samoregulatorow

: sob kwie 08, 2006 11:20
autor: karol2323
czesc mam golfa2 synncro (4x4) poj 1.8 wielopunkt mono wtrysk mam problem z instalacje gazowa(roczna) typu tomasetto reduktor- agc tomasetto i uklad elektryczny stag 100 i mam problem z wolnymi obrotami w wiekrzosci przypadkach wynosza one od 1300-2000 jak to wyregulowac?? czy konieczne jest ustawienie komputerem,czy da sie jakos ustawic bez komputera??oraz tez mam pytanie czy jak samoregulatory zaworow glosno pracuja klikają od 2500obr/min to przesto moze byc spowodowane spalanie oleju w silniku czy moze zuzytymi uszczeliaczami jak to najprosciej sprawdzic??swiece jak sie wykreci to nie są zaolejone ..oraz jak naprawic abs;)z gory dzieki za odpowiedz;) :D

: czw kwie 20, 2006 21:15
autor: somsiad3
z tymi obrotami to sprawdź silniczek krokowy czy jak to sie inaczej nazywa może być zasyfiony albo do wymiany i puszke filtra, sam filter też bo nic nie pisałeś czy po wymianie, na spodzie puszki jest taka przpustnica która steruje dopływem ciepłego lub zimnego powietrza to sterowane jest jakimś podciśnieniem chyba

: pt kwie 21, 2006 08:08
autor: Cefaloid
A co z jazdą na benzynie ?? Nie krztusi się jak jest nagrzany?? Ja też mam syncro 1.8 (ale MK3) i jak mi źle zrobili emulację lambdy to komputer benzyny łapał błędy po jakimś czasie i był taki efekt że na gazie obroty nie schodziły a ciepły na benzynie sie dusił. Zdejm na chwilę klemę z akumulatora żeby wyzerować komputer i sprawdź czy ten efekt zanikł...

PS. Ile spala gazu? Bo ja mam instalkę BRC Blitz (prumitywną bez procesora) i nie wiem czy dobrze zrobiłem (gaziarze zapewniali że nie da mi nic lepsza instalacja w moim starym dziadzie). Gazu pali tak 10-11l gazu/ 100km.