Strona 1 z 1
Przeplywomierz w silniku 1.3 NZ
: pt kwie 07, 2006 20:11
autor: robbox
Wlasnie sprawdzam to ustrojstwo i mam maly problem poniewaz Autodata podaje za na stykach 2 i 4 powinna byc rezystancja 8-1000 Ohm (oczywiscie w zaleznosci od wychylenia klapy) i tu pojawia sie problem u mnie zaczyna sie od okolo 300 Ohm do 1000 Ohm , wiec zanim go rozbiore to mam prosbe czy nie ma osoby ( moze kilka osob by sie znalazlo im wiecej tym lepiej) ktora by zmierzyla miernikiem jaki ma opor( styki 2 i 4) na przeplywomierzu w swoim goferku, oczywiscie interesuje mnie wartosc na wylaczonym silniku. Dla pomocy dolanczam rysuneczek z opisem pinow. Z gory wielkie dzieki za zainteresowanie, moze uda mi sie rozwiklac zagadke DLACZEGO JARA 10 NA 100 w miescie.
: pt kwie 07, 2006 20:27
autor: Paweł Marek
Nie wiem czy digijet ma coś wspólnego z digifantem. Przepływomierz wygląda podobnie. Tyle że w digifancie mierzy się między między stykami 2 i 3. Ma być od zera do 1000 omów i u mnie tak jest
[ Dodano: Pią Kwi 07, 2006 10:55 pm ]
Popatrz sobie tu.
http://www.engr.uconn.edu/~lianjian/jet ... 84-04e.pdf
Masz wyraźnie napisane że opór potencjometru klapki między 2 i 3 pinem się mierzy
: pt kwie 07, 2006 23:22
autor: robbox
Digijet to uproszczona wersja digifanta.
Rzeczywiscie w tej ksiazce jest napisane ze mierzy sie miedzy 2 i 3 pinem (i nie podano wartosci , napisane jest tylko ze wartosc zmienna - tak tez mozna to sprawdzic - mysle ze to sa inne pary tego samego dzielnika rezystancji) natomiast autodata podaje piny 2 i 4 (dla digijeta) i wartosc z zakresu 8-1000.
Natomiast rzeczywiscie dla Digifanta autodata podaje piny 2 i 3 i co ciekawe nie ma wartosci tylko ze jest zmienne, ale dzieki za informacje ze jednak jest od okolo 0 do 1000 .
Bede musial to ustrojstwo otworzyc.