Wyjezdzilem benzyne do zera

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Wyjezdzilem benzyne do zera

Post autor: exec » czw kwie 06, 2006 20:15

Wyjezdzilem benzyne do zera tak ze stanal mi sto metrow od stacji :D Dolalem potem 3litry do baku i pojechalem zatankowac. Tylko od tego czasu cos mu sie stalo przy nizszych obrotach teraz jakos tak sie dusi czasem jakby nagle mu moc spadala... Co mu sie moglo stac i co z tym zrobic?
Od razu dodam ze to 1,6 benzyna z 94 roku silnik jaki to nie wiem bo sie nie znam ale wiem ze mam samochod wersja New Orleans.
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 21:03 przez exec, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 06, 2006 20:32

Ja bym Strzelał !!!! na filtr paliwa !! bo skoro piszesz ze wyjezdziles do zera to nie dobrze bo moglo pociagnąć ten syf dna baku (zawsze tam cos bedzie syfu) i moze sie filtr paliwa przytykac !! wiec ja bym to sprawdzil a jak dlugo nie wymieniales to sobie wymien :D napewno tym go nie zepsujesz :P:))



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw kwie 06, 2006 20:35

tez obstawiam filtr.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » czw kwie 06, 2006 21:07

pompka na bank tez dostała, przegrzała sie i moze juz nie miec swojego cisnienia



Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Paweł_G » czw kwie 06, 2006 21:23

Pompa ma wyłącznik samoczynny. Filtr jak się zasyfił to i pompa dostała bo w pompie są takie dwa sitka które zatrzymują większość syfów. Proponję wyjąć pompe, rozkręcić ją i dokładnie wyczyścić bo być może jakiś syf zaczepił się na zaworze zwrotnym w pompie. Mam podobny problem z pompą który opisałem tu:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42582



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw kwie 06, 2006 21:28

Powietrze w ukladzie paliwowym? Zapowietrzony?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Paweł_G » czw kwie 06, 2006 21:30

Gitner, A ja się odpowietrza układ paliwowy?


Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw kwie 06, 2006 21:34

ej a gdzie tak w ogole ta pompa siedzi? :|


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Paweł_G » czw kwie 06, 2006 22:11

djtom, Odchylasz wykładzinę w bagażniku - po prawej stronie powyżej koła zapasowego znajduje się taka czarna pokrywka o kształcie zbliżonym do okręgu. Odkręcasz 3 śrubki mocujące pokrywkę i zdejmujesz ją. Pod spodem znajduje się ta część która jest na moim zdjęciu w poście powyżej - ta okrągła. Umieszczone sią tam 2 krućce - jeden doprowadzający paliwo a drugi odprowadzający oraz podpięcie kostki zasilania pompy oraz czujnika poziomu paliwa. Odkręcasz zaciski na obu krućcach i odpinasz kostkę. Cały ten okrągły element mocowany jest taką plastikową czarną obejmą z gwintem. Obejma posiada wypustki do odkręcenia. Odkręcasz obejme i wyciągasz ją - uwaga żeby uszczelka nie wpadła do baku! Poniżej już masz pompę paliwa w obudowie umocowaną do podstawy baku na specjalnym jażmie. Przekręcasz całość w lewo i wyjmujesz uwazając na pływak.
To taki krórki kurs wyjmowania pompy paliwa :hmm:

Pozdrawiam


Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw kwie 06, 2006 22:37

Paweł_G pisze:Gitner, A ja się odpowietrza układ paliwowy?
Tego ci nie powiem. Kumplowi magik robil za 30zl.. poszukaj na forum, jak pamietam bylo o tym..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt kwie 07, 2006 20:57

Paweł_G, odpowietrzyc prosto :P
Władasz do zbiornika rurke od kompresora przytykasz reka zeby powietrze tak bardzo nie cisło spowrotem przez wlew i puszczasz powietrze
druga osoba odkrecic musie wczesniej odpowietrzenie przy wiltrze paliwa !! taka srobka z gory (u mnie nie wiem jak w benzyniaku) no i czeka az paliwko sie tamtedy bedzi lac:DD jak sie zacznie lac to zakreca srobke a jak ja zakreci to ty przestajesz puszczac powietrze do zbiornika :DD:))
proste :D



vpil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: Golf 7
Silnik: Czca

Post autor: vpil » sob kwie 08, 2006 10:58

Witam.

Panowie nie rozumie jaki syf pompa może zassać z dna zbiornika skoro ona cały czas zaciąga paliwo z samego dna.

Sprawa odpowietrzania układu paliwowego - też nie słyszałem o czymś takim, wystarczy kilka razy przekręcić stacyjką i układ sam się odpowietrzy. Pracowałem prawie 14 lat w Fiat Auto Poland i tam lało się 5L benzynki do baku kilka razy pokręcił rozrusznikiem i autko odpalało bez problemu.

Takie jest moje zdanie na ten temat. :pub:

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » sob kwie 08, 2006 21:41

ok dzieki za sugestie. a jest jakis sposob zeby sprawdzic czy pompa daje dobre cisnienie?



Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Paweł_G » pn kwie 10, 2006 11:30

exec, W moim Golfie z jednopunktowym wtryskiem ciśnienie robocze pompy wynosi max 1,2 bar, w silnikach wielopunktowych 3 bar a w ropniakach o wiele więcej - mój kolega ma w mercedesie 190 pompę dającą ciśnienie 13 bar. Jak to sprawdzić? Ja zdjąłem przewód z króćca i zobaczyłem czy paliwo leci :) Jak pompa działa prawidłowo to powinieneś mieć fontanne paliwa w barażniku, jak ledwo charczy (tak jak moja :( ) to znaczy że jest zepsuta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 290 gości