Strona 1 z 1

: śr kwie 05, 2006 11:40
autor: MAPET
tak jak pisali powyzej... pasek ci piszczy.. staraj sie nie dociagac kiery az tak bardzo na maxa a pasek dociagnij..
pzdr

: śr kwie 05, 2006 11:50
autor: dziechu
W wiekszosci samochodow (ktore znam) wspomaganie jest wylaczane w skrajnych polozeniach kierownicy (otwiera sie zawor omijania przekladni) - wlasnie w celu niedopuszczenia do uszkodzenia pompy i zmniejszenia sil dzialajcych na drazki kierownicze - w Golfach tak nie ma???

: śr kwie 05, 2006 15:18
autor: MAPET
musi tak byc bo by rozerwalo pompe lub maglownice.. tak mialem ostatnio w DAFie ;) rozerwalo 2 pompy bo idiota mechanik wstawil je bez zaworu bezpieczentswa!!!

: ndz kwie 09, 2006 13:35
autor: raf2234
Mam podobny problem. Niedawno jeszcze piszczalo przy max. skreconych kolach. Teraz jeczy przy kazdym ruchu kierownica. Pasek naciagalem. Nic to nie dalo. Poziom plynu ok. Plyn koloru zoltego i konsystencji prawie wody.
Mam pytanie: czy czekac na koniec pompy i ja wymiecic, czy cos jesze mozna zrobic?

: ndz kwie 09, 2006 13:52
autor: racer18
U mnie też piszczy za każdym ruchem kierownicy od kilku dni i są przerwy we wspomaganiu w chwili piszczenia. Pasek naciągałem ale nie pomogło. A wczoraj doszedłem dlaczego tak jest. Poprostu jest zużyty pasek i czas na jego wymianę. To by było na tyle. :bigok:

: ndz kwie 09, 2006 14:29
autor: inek01
To ze slychac pewien dzwiek po skreceniu kierownicy na maxa to chyba normalna rzecz, ale piszczeniem tego raczej nie mozna nazwac...

: ndz kwie 09, 2006 14:37
autor: racer18
Jak skręcisz ma maxa to mkoże piszczeć ale może też wydawać z siebie takie.... buczenie. U mnie piszczy pasek bo jest już stary. Sprawdzałem to i mam pewność. Nawet pryskając powiedzmy WD40 napasek. Jeśli przestanie piszczeć to wszystko jasne. :)

: ndz kwie 09, 2006 14:40
autor: inek01
racer18 pisze:buczenie
O wlasnie chyba o to mi chodzi ;)