koszt naprawy rozrządu i alternatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
koszt naprawy rozrządu i alternatora
Witam
dzis byłem u mechanika zrobić rozrząd i łożyska w alternatorze
oto lista wymiany:
pasek rozrządu + koło zebate + uszczelniacze
w alternatorze łożyska i szczotki
całkowity koszt naprawy (części + robocizna) 500 zł
teraz mam do was pytanie odnośnie kosztu naprawy, czy jest to cena wygórowana, niska?
dzis byłem u mechanika zrobić rozrząd i łożyska w alternatorze
oto lista wymiany:
pasek rozrządu + koło zebate + uszczelniacze
w alternatorze łożyska i szczotki
całkowity koszt naprawy (części + robocizna) 500 zł
teraz mam do was pytanie odnośnie kosztu naprawy, czy jest to cena wygórowana, niska?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Części pewnie kosztowały ok 150-180 złotych o ile to co nazywasz kołem zębatym to był nowy naciągacz paska. Roboty myślę max 3-4 godzinki. Sam sobie odpowiedz. Tylko trochę niedokładnie opisujesz co było robione, np które uszczelniacze. Zakładając nawet że był robiony "najtrudniejszy" na wale głównym to i tak kupa kasy. Chyba w ASO byłoby taniej
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam...
napinacz 50zl
uszczelniacz 20zl
lozyska alternatora 50 zl
regulator (zalezy czy do Boscha czy Valeo) jak do boscha to 30 zl jak valeo to 80zl
lacznie do 200 zl...
czas roboty...
pasek + napinacz + uszczelniacz - godzina
alternator - godzina
laczny czas 2 godziny
stawka za godzine 150zl...
no comments...
pasek koszt 30zldejotde pisze:dzis byłem u mechanika zrobić rozrząd i łożyska w alternatorze
oto lista wymiany:
pasek rozrządu + koło zebate + uszczelniacze
w alternatorze łożyska i szczotki
całkowity koszt naprawy (części + robocizna) 500 zł
napinacz 50zl
uszczelniacz 20zl
lozyska alternatora 50 zl
regulator (zalezy czy do Boscha czy Valeo) jak do boscha to 30 zl jak valeo to 80zl
lacznie do 200 zl...
czas roboty...
pasek + napinacz + uszczelniacz - godzina
alternator - godzina
laczny czas 2 godziny
stawka za godzine 150zl...
no comments...
no i stało się
pojechałem do pracy autem, wróciłem autobusem!!!
najwidoczniej świetni fachowcy coś mi sknocili...
prąd jest, przekręcam kluczyk w pozycję kontrolki (kontrolki zapalone) słychać dźwięk pompy paliwa, przekręcam kluczyk w pozycję uruchamiania i kapa! wszystko gaśnie... cisza
mało tego, scholowałbym go ale za nic w świecie nie umiem znaleźć miejsca w które dało by się wkręcić hak, a chyba za przednią belkę go nie pociągnę

pojechałem do pracy autem, wróciłem autobusem!!!
najwidoczniej świetni fachowcy coś mi sknocili...
prąd jest, przekręcam kluczyk w pozycję kontrolki (kontrolki zapalone) słychać dźwięk pompy paliwa, przekręcam kluczyk w pozycję uruchamiania i kapa! wszystko gaśnie... cisza
mało tego, scholowałbym go ale za nic w świecie nie umiem znaleźć miejsca w które dało by się wkręcić hak, a chyba za przednią belkę go nie pociągnę
[url=http://mpw.xt.pl][img]http://members.lycos.co.uk/opanowani/podpis.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości