Strona 1 z 1
Zmiana licznika w golfie Mk2 z zegarka na obrotomierz
: pn kwie 03, 2006 18:38
autor: joker817
Witam michal z Bytomia sie kłania mam golfa 1.3 pelny wtrysk i mam w nim licznik z zegarkiem z przelozeniem 935 na jedną kostke i wyskalowany jest do 200 km/h i chcialem sobie zmienic na licznik z obrotomierzem ale wszystkie z obrotomierzem maja przelozenie 950 i wyskalowane sa do 220 km/h sa także liczniki z obrotomierzem z wyskalowaniem 935 ale bardzo cięzko je dostac w zwiazku z tym chcialem zapytac czy bedzie pasował licznik z obrotomierzem o indeksie 950 jesliz załoze go zamiast licznika z zegarkiem o indeksie 935 i czy nie ebdzie on oszukiwał? Prosze o niezwłoczną pomoc i napisanie mi co mam w tym przypadku zrobic:) Serdecznie dziekuje wszystkim którzy odpisza na moją prośbe. w razie czego prosze pisac na gg 2239904 pozdrawiam czesc
Re: Zmiana licznika w golfie Mk2 z zegarka na obrotomierz
: pn kwie 03, 2006 19:14
autor: kwiatekt11
ja Ci powiem tak kupisz zegary z przełozeniem 950 nastepnie przełozysz ze swojego szam zegar 935 do tego z obrotkiem i bedzie wszystko działac
: pn kwie 03, 2006 19:15
autor: bongo
Licznik z indeksem 950 będzie przekłamywał.Jeśli tak trudno dostać oryginalny to kup po prostu 950 i przełóż swój stary prędkościomierz i powinno być oki.
: pn kwie 03, 2006 19:42
autor: bodzio_j
Tak jak koledzy napisali. Jeśli nie możesz dostać zegarów o własciwym indeksie, kup inne, i przełóż prędkościomierz. Będzie dobrze. Przekładka nie jest zbyt skomplikowana. Wystarczy to zrobić ostrożnie, pamiętać gdzie i co było, i powinno się udać bez kłopotów. Jest jeszcze jedna opcja. Kupiś sam obrotomierz i zamontować. Tutaj może byś jednak proiblem z umiejscowieniem wskaźników temp. Bywają w różnych miejscach.
: pn kwie 03, 2006 20:32
autor: kwiatekt11
bodzio_j pisze:Tak jak koledzy napisali. Jeśli nie możesz dostać zegarów o własciwym indeksie, kup inne, i przełóż prędkościomierz. Będzie dobrze. Przekładka nie jest zbyt skomplikowana. Wystarczy to zrobić ostrożnie, pamiętać gdzie i co było, i powinno się udać bez kłopotów. Jest jeszcze jedna opcja. Kupiś sam obrotomierz i zamontować. Tutaj może byś jednak proiblem z umiejscowieniem wskaźników temp. Bywają w różnych miejscach.
nie załozysz obrotka do liczników bez obrotka bo nie ma podłaczenia na foli juz to sprawdzałem kiedys tylko zmiana zegarów.
: pn kwie 03, 2006 20:33
autor: bodzio_j
kwiatekt11 pisze:nie załozysz obrotka do liczników bez obrotka bo nie ma podłaczenia na foli juz to sprawdzałem kiedys tylko zmiana zegarów.
i myślisz, że to jest niewykonalne? Czasem podłącza się sam obrotek i działa. A na pewno jest taniej.
: pn kwie 03, 2006 20:37
autor: kwiatekt11
jest wykonalne w 100% ale czasami mozna cos zrobic nie tak i folia pojdzie sie je%$&*. i taniej wyjdzie kupic i załozyc zegary z obrotkiem a stare sprzedac
: pn kwie 03, 2006 20:39
autor: bodzio_j
kwiatekt11, a czy w kostce od licznika z zegarem będzie wyprowadzony kabelek który podaje impulsy do obrotka? Bo jeśli nie to i tak tzreba będzie kombinować
: pn kwie 03, 2006 20:41
autor: kwiatekt11
jest na 100% wpinasz zegary z obrotkiem i ma działac
: pn kwie 03, 2006 20:44
autor: bodzio_j
kwiatekt11 pisze:jest na 100% wpinasz zegary z obrotkiem i ma działac
to nie ma problemu, zapytałem bo nie wiedziałem czy jest. Skoro nie ma obrotka to mogli nie dać i kabelka do cewki, no ale jeśli jesteś pewny na 100% to ok
: pn kwie 03, 2006 20:46
autor: kwiatekt11
nawet jak by nie było to nie ma z tym problemu w dieslach tylko czasami nie ma
aha jeszcze jedno jak byłem na giełdzie to gosc chciał 50 zł za licznik z obrotkiem wiec mozna sie szarpnac na obrotek u mnie tez nie było w RP ale załozyłem i teraz jest spoko