Strona 1 z 1

mechaniczna pompka paliwa i odma.POMÓŻCIE!!!

: ndz kwie 02, 2006 19:03
autor: krzysiek77
mam problem z mk II 88r.1.3 MH.ile może kosztować pompa paliwa?bo w mojej wypadł krociec i leje się paliwko....ale na ziemię.a 2 pytanko odnośnie odmy,od kilku dni jak ściągam pokrywkę filtra powietrza to dymi się mocno z tego węrzyka prowadzącego od odmy do obudowy filtru.proszę o podpowiedz co się stało?i jeszcze coś jest na prawej półosi taka guma,mniejwięcej w połowie, w jakim celu tam jest?

: ndz kwie 02, 2006 20:07
autor: KamilW
Witam... ta guma to tlumik drgan skretnych... ale po co to jest to zam sie zastanawiam... ale chyba ma to cos wspolnego z wywazeniem polosi... co do odmy to opisz to kopcenie dokladnie... dobrze by bylo jakbys pomierzyl kompresje bo byc moze pierscienie padaja i masz przedmuchy... a co do pompki to nie powinna byc droga, mysle ze w 50 zl sie zmiescisz... pozdro

: pn kwie 03, 2006 08:40
autor: krzysiek77
dymi tylko jak jest dobrze ciepły do filtru powietrza.pierścienie to chyba nie,nie bierze oleju ani nie dymi z tłumika

: pn kwie 03, 2006 13:09
autor: KamilW
Tez myslalem tak jak ty... a po demontazu okazalo sie ze z pierscieni zgarniajacych zostaly tylko sprzezynki... dobrze by bylko jakbys zrobil pomair cisnienia sprezania... ale nawet jak troche dymi to nie jest to powod do obaw... a na jakim oleju jezdzisz? a ubywa ci plynu chlodzacego? robi ci sie biala maz pod korkiem?

: pn kwie 03, 2006 13:21
autor: krzysiek77
NIE UBYWA MI PŁYNU ANI NIE MA MAZI POD KORKIEM,a olej mam taki z jakim zakupiłem niedawno ten pojazd czyli lotos mineralny.chcę zmienić ale nie wiem na jaki?

: pn kwie 03, 2006 13:42
autor: KamilW
A o czym myslisz jesli chodzi o wymiane? No jesli nie ma zadnych objawow to mysle ze nie masz najmniejszych powodow do niepokoju... sprawdz jeszcze ta kompresje i bedziesz mail pelny obraz... ale mysle ze wszystko jest ok... a ten dymek to moze byc parujacy olej :) powaznie... lotos mineralny nie ma za dobrej renomy...

: pn kwie 03, 2006 13:51
autor: krzysiek77
a jaki oil najlepszy by był?bo słyszałem że jeżeli auto było jeżdżone na mineralu to nie wolno go już zalewać syntetykiem.ja myślałem o mobil super mineralnym oczywiście,może taki być?dymek jest w obudowie filtra ale oleju nie ubywa za wyjątkiem drobnego wycieku spod miski.od kupna zrobiłem jakieś 500 km i dolałem ze 2 setki,ale cieknie mi spod michy

: pn kwie 03, 2006 14:06
autor: KamilW
No to do wymiany uszczelka :) tylko nie zapomnij o silikonie :) a co do oleju to z tym przechodzeniem z mineralu na syntetyk to jest to g...o prawda... jesli masz silnik w dobrym stanie ( dobre gumki na zaworach, niecieknacy silnik) to nie ma obawy... ja jestem po takim przejsciu i jestem bardzo zadowolony... zalalem swoj Castrolem RS Race 0W40... silnik chodzi jak nowka... ale mysle ze jesli nie chcesz przeplacic to ten Mobil bedzie dobry lub Castrol GTX 3 Protection... nie sa jakos specjalnie drogie a sa bardzo dobre...

: pn kwie 03, 2006 14:15
autor: krzysiek77
po co silikon jak będzie nówka uszczelka?a co do oleju to dzięki należy się punkcik

: pn kwie 03, 2006 17:36
autor: KamilW
Dzeikuje... silikon po to bo nawet nowa uszczelka nigdy ci dobrze nie uszczelni... ze wzgledu np na nie dokladnie plaska powierzchnie miski... przerabialem to... bez silikonu uszczelka zawsze bedzie rosic... a juz najlepiej to zamiast na takiej korkowej orginalnej uszczelce osadzic miske na takiej wycietej z grubego kartonu i posmarowanej silikonem...

: pn kwie 03, 2006 22:00
autor: KamilW
ja bym dla siwetego spokoju dal troche silikomnu... bedziesz mail wetdy po prostu swiety spokoj...