Strona 1 z 1
zaraz mnie cos trafi :/
: sob kwie 01, 2006 21:20
autor: robal264
Kurcze pomozcie mi bo juz mi brak sil, wymienilem wszytskie gumu z przednim zawieszenie, amortyzatory,, gumy mocujace amortyzator u gory, i dalej mi cos wali jak jade po dziurach ( nie wiem amory sa uzywane ale watpie zeby to byly one) po prawej stronie jest przeciw-waga na osce (tak to nazwal koles w sklepie) u mnie jest rozwalona, czy mozliwe ze to ona tlucze ?? dodam jest to tylko jak jade po dziurach doslownie bez gazu na 1 biegu, podczas jazdy tez ale jak wpadne w duza dziure tak to nie ma zadnych oznak bicie czy halasu. Moze to byc przez to przeciw-wage ?? zaznaczam ze interesuje mnie to czemu tlucze nawet jak jade bardzo wolno
: sob kwie 01, 2006 21:32
autor: herflik95
moga tak sie tluc klocki hamulcowe
: sob kwie 01, 2006 21:39
autor: piotrek991
a wymieniałeś gumy na drązku od stabilizatora??
znawca nie jestem ale może poduchy od silnika? - chociaż to by waliło bardziej przy ruszaniu ale może...? lepiej niech się wypowiedzą ci coi znają bardziej temat
: sob kwie 01, 2006 22:40
autor: naum
Może masz za słabo dokręcone Mcphersony. Ja miałem podobnie. Wymieniłem amory na nówki, a podczas jazdy próbnej myślałem, że wyjdę z siebie
: sob kwie 01, 2006 22:42
autor: Cinek
sprawdź mcpersony, gumy stabilizatora a jak czyjesz coś w kierownicy to też by sie przydało łożyska. czy czasem koło ci nie lata
: sob kwie 01, 2006 22:45
autor: robal264
no tez mysle ze moze za slabo ale normalnie nie szlo juz mocniej, poduszki pod silnikiem to to nie sa,klocki to tez nie,gumy zmienilem juz dawno, jedyna jaka jest rozwalona to ta niby przeciw-waga ale slyszalem ze wystarczy zalozyc opony zle wywazone i juz bedzie bicie (oczywiscie to tylko plotka
) jeszcze pod wachaczem sa jakies gumy ich nie zmienialem, spytam tylko czy to ze mam luzy w przekladni kierowniczej moze oznaczac ze jak drozek wychodzi z niej to jest po jednej i po drugiej stronie w tulejce i one sa wywalone, trzeba by zmienic, moze to tlucze co chlopaki ?? moze to wlasnie przekladnia ??
: ndz kwie 02, 2006 08:11
autor: kwiatekt11
jeszcze moze Ci tłuc maglownica czesto są tego typu stukania
i sam sobie odpowiedziałes skoro masz luzy na przekładni to trzeba to zrobic i nie bedzie waliło
: ndz kwie 02, 2006 15:56
autor: robal264
no wlasnie sie do tego przymierzam, i dobrze ze potwierdziles moje obawy
teraz pora na punkciki
: ndz kwie 02, 2006 18:53
autor: Duber
ja bym stawial na sworznie od wachacza prawa strona sie bardziej wybija przez dziury w drodze.a opowiem jak mnie mechanik na 2000 przewiozl:bylo tak cos mi stukalo jak pomalu po dziurach jechalem i powiedzial ze to guma na stabilzatorze,wymienilem,potem ze gumy na wachaczu wymienilem,potem ze amorki wymienilem,potem ze wewnetrzny przegob wymienilem kpl.4 szt,potem ze maglownica wymienilem,potem drazki wymienilem,troszke zdenerwowany wzielem loma i po 2 minutach odkrylem ze to sworzen za 36zl.a ten lom mi jeszcze troche pomogl u mechanika jak bylem z moja opinia
: ndz kwie 02, 2006 19:54
autor: robal264
punkcik dla ciebie, jutro biore lom w swoje lapki
: ndz kwie 02, 2006 20:07
autor: Duber
naprawde sprawdz to 36zl a mozesz wydac......tylko ciezko bedzie sprawdzic to bez podlewarowania auta.podwaz wachacz lomem gora dol przy sworzniu(sprawdz dokladnie,mocno jak bys po dziurach jechal mi nawet na stacji diagnostycznej przy trzepaniu auta tego nie wykazalo))niech ktos ci pomoze bo samemu jak niemasz wprawy to ciezko,a maglownica tez moze byc musisz wejsc pod auto chwycic prety(niewiem jak to nazwac)wchodzace do niej i niech ktos ci rusza kierownica lekko ale stanowczo w lewo i prawo.jak bedzie luz to napewno go odczujesz.
: ndz kwie 02, 2006 22:16
autor: robal264
wlasnie mialem do Ciebie pisac jak to zrobic
dzieki
a luz w przekladni mam napewno juz to sprawdzilem
: ndz kwie 02, 2006 22:36
autor: Duber
PRZEKLADNIE KUPILEM NOWA 420 DALEM NIE ORGINAL OCZYWISCIE ALE JEST OK