Strona 1 z 1
1.8 EX + NX
: czw mar 30, 2006 00:18
autor: artur-ase2000
witam jestem tu nowy i to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc
wiec moje pytanko czy ktos wkladal do silnika 1.8 EX podtlenek ??
interesuje mnie strzal +50 lub +75

i teraz silnik mam w bardzo dobry stanie bylem na hamowni wyplul taki wykres
i teraz mysle nad NX ale nie mam wiedzy na jego temat i dlatego pytam czy np. poloski wytrzymaja bo mam fabryczne ... jak ze sprzeglem seryjne 195mm da rade ?? i skrzynia jest z 1.8 DX
prosze o pomoc

bo NX to sporo kasy a nie chce sie pozniej bojac ze sprzedaza
ps. zeby nie bylo czerwona kreska ma zmieniony kolor bo obie byly czarne wiec zeby ktos mi nie powiedzial ze wykres jest VT !! ma zmieniony tylko kolor, zadne wartosci nie sa ruszane !!
: czw mar 30, 2006 06:40
autor: preker20
osobiscie swoim skromnmym zdaniem pwoeim ze raczej nie wytrzymaja chocby przeguby, ale moze sie myle. Powiedz mi gdzie w lodzi byles na hamowni i ile zabuliles?
: czw mar 30, 2006 09:43
autor: artur-ase2000
preker20 pisze:osobiscie swoim skromnmym zdaniem pwoeim ze raczej nie wytrzymaja chocby przeguby, ale moze sie myle. Powiedz mi gdzie w lodzi byles na hamowni i ile zabuliles?
hamownia w lodzi to ZASTEC i po 50zl ale mielismy ogolnopolski zlot scirocco i corrado wiec bylo ponad 50aut ale mierzylo sie 14aut i powyzej 10aut to 50zl
nikt nie maial doczynienia z NX w 1.8 ?? we wszystkich 1.8 czy gaznik czy wtrysk sa chyba takie same przegoby (bez 16v) wiec moze ktos ??

: czw mar 30, 2006 10:38
autor: TAZ
Przecież spokojnie można montować podtlenek, ale timerek radzę założyć. Jak sama nazwa mówi podtlenek azotu. Jest w nim bardzo dużo tlenu, co powoduje wzrost skuteczności silnika ale i szybsze nagrzewanie się. A azot jest do chłodzenia. W ciągu strzału do 20 sekund silnik radzi sobie z tym ciepłem ale radzę zastopować na tych właśnie sekundach bo silnik exploduje. Co do przegubów to wytrzymają, przecież podtlenku nie używa się na jedynce czy w niskich obrotach dwójki. Strzał zaczynaj od 4500RPM na drugim biegu, ale na przepustnicy musisz mieć switch, który odłączy nitro na czas zmiany biegu. Co do strzału 75PSI to radzę się zastanowić. Postaw lepiej na 50PSI. I tak różnica będzie niesamowita.
: czw mar 30, 2006 13:15
autor: artur-ase2000
TAZ pisze:Przecież spokojnie można montować podtlenek, ale timerek radzę założyć. Jak sama nazwa mówi podtlenek azotu. Jest w nim bardzo dużo tlenu, co powoduje wzrost skuteczności silnika ale i szybsze nagrzewanie się. A azot jest do chłodzenia. W ciągu strzału do 20 sekund silnik radzi sobie z tym ciepłem ale radzę zastopować na tych właśnie sekundach bo silnik exploduje. Co do przegubów to wytrzymają, przecież podtlenku nie używa się na jedynce czy w niskich obrotach dwójki. Strzał zaczynaj od 4500RPM na drugim biegu, ale na przepustnicy musisz mieć switch, który odłączy nitro na czas zmiany biegu. Co do strzału 75PSI to radzę się zastanowić. Postaw lepiej na 50PSI. I tak różnica będzie niesamowita.
sa jakies rysunki, albo foto jak to wyglada ?? bo nie bardzo sobie moge to wyobrazic !!
wiem ze dopiero na 2 mysle nawet ze bede dopiero wpinac na 3 biegu bo teraz mam problemy z trakcja na 2 biegu (mam wydmuszke ... fotele z przodu i max odelzenie... no w granicach rozsadku) mysle ze takie strzaly (chodzi o czas) tez nie wchodza w gre bo przez 20 sek to ja auto pewno bym z 3 biegu rozpedzil do 4 i 5 do jakies 200km/h albo lepiej bo 200km/h to teraz robie bez nosa a mi chodzi o nx tylko na sprinty zero uzywalnosci w normalnej jezdzie... pozatym moje auto nie jest uzywane do codziennej jazdy
a powiedz mi Taz znasz kogos kto to montowal w 1,8 EX lub 1,6 gaznikowym ??
: czw mar 30, 2006 15:19
autor: Borys
sa jakies rysunki, albo foto jak to wyglada ?? bo nie bardzo sobie moge to wyobrazic !!
wiem ze dopiero na 2 mysle nawet ze bede dopiero wpinac na 3 biegu bo teraz mam problemy z trakcja na 2 biegu (mam wydmuszke ... fotele z przodu i max odelzenie... no w granicach rozsadku) mysle ze takie strzaly (chodzi o czas) tez nie wchodza w gre bo przez 20 sek to ja auto pewno bym z 3 biegu rozpedzil do 4 i 5 do jakies 200km/h albo lepiej bo 200km/h to teraz robie bez nosa a mi chodzi o nx tylko na sprinty zero uzywalnosci w normalnej jezdzie... pozatym moje auto nie jest uzywane do codziennej jazdy
a powiedz mi Taz znasz kogos kto to montowal w 1,8 EX lub 1,6 gaznikowym ??
EX to gaźnik?
jesli gaźnik to bedziesz miał problem z podaniem paliwa, przydała by sie elektryczna pompa
do gaźnikow stosuje sie podstawki pod gaźnik , sam wtryskiwacz nie wystarczy,
16V na kjetroniki i digifancie to nawet jeździłe m widziałem jak to sie montuje itd, ale gaźnikowca nie
: czw mar 30, 2006 16:47
autor: artur-ase2000
Borys pisze:
EX to gaźnik?
jesli gaźnik to bedziesz miał problem z podaniem paliwa, przydała by sie elektryczna pompa
do gaźnikow stosuje sie podstawki pod gaźnik , sam wtryskiwacz nie wystarczy,
16V na kjetroniki i digifancie to nawet jeździłe m widziałem jak to sie montuje itd, ale gaźnikowca nie
no to jest gaznik Pierburg 2b2 (czu jakos tak )
na 16v to u nas chlopaki w corkach tez smiagaja ale w gazniku jest inaczej dlatego pytam !!
bo chyab jeszcze nikt nie zakladal nitro do gaznika
