Zwiekszenie spalania w mkIII 1.9D : /

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Zwiekszenie spalania w mkIII 1.9D : /

Post autor: r30q » sob sty 01, 2005 19:55

witam , problem ma sie tak, moj 1.9D ostatnio duzo więcej pali , nie wiadomo czemu ale w cyklu miejskim wychodzi mi około 7,5 - 8 l / 100 przy czym wczesniej było 6-7 l , Zwracam uwage na to ze jest to silnik bez turbiny... aha i silnik jest w badzo dobrym stanie < wymieniany olej , paski , ostatnio wymienione wtryskiwacze > jeszcze pompa wody nie wymieniana byla :(

czy myslicie ze styl jazdy moze miec w przypadku tego silnika tak duzy wpływ na spalanie ?

czy istnieje taka mozliwosc ze przekłamanie wskaznika paliwa jest na tyle duze poniewaz nie jezdzilem jeszcze do momentu całkowitej suszy w baku

Jak duzy wpływ moze miec paliwo ?


oczywiscie potrafie sobie sam odpowiedziec na te pytania ale chcialbym znac wasze zdanie na ten temat.

pozdrawiam


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

spawmaker

Post autor: spawmaker » sob sty 01, 2005 20:43

JA sie podlacze do pytania - ile ww. model
pali na sto w cyklu misjskim/na trasie/mieszanym?
Bo mi tez okolo 7 na 100 w miescie wychodzi, moze
troche wiecej



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob sty 01, 2005 20:54

jak mialem kiedys zwyklego Diesla to roznica miedzy gaz w podlodze a gaz do polowy byla 2l
jakosc paliwa ma tez znaczenie zalalem kiedys scierwo caly bak!! wiecej kopcil i niechcial wogole przyspieszac na trasie wyszlo ze spalil 9l ropy na 100km!!! przesada pozniej zalalem ze Stacji Shella i jechal jak powinien auto to Mazda 626TD
a co do spalania 8l w miescie to troche duzo ale przeciez jest zima i moze troche wiecej palic dluzej sie rozgrzewa itd wczesniej czyli kiedy palil ci 6l?w lato?



spawmaker

Post autor: spawmaker » ndz sty 02, 2005 03:24

Ok, producent podaje ze w cyklu miejskim spalanie
na poziomie 6,8l/100. Zatem w zimie do 8 moze dojsc -
wiele czynnikow, w tym najwazniejsza temp. ;)



r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » ndz sty 02, 2005 12:27

spawnmaker, dzieki :) pomogliscies mi jakos :P troche spokojniej trzeba zaczac jezdzic :)

dzieki , pozdrawiam


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » ndz sty 02, 2005 12:34

pisze o wszystkim ale nic o filtrze paliwa bo tak porownujac do mojego TDi do moj tez pali 7 l/100km jednak czy mam pedal w podlodze czy jezdze na luzie to i tak 7 wychodzi,
a wiec tak proponuje zaczac od filtra paliwa oczywisci jezeli jest wymieniony to ok next- sprawdz czy masz ok temperature powinna byc ok 90 stopni moj po wymianie nagdzewa sie do 90 po ok 5 -6 km mozna jeszcze zmniejszycz dawke paliwa na pompie wtryskowej
to w sumie tak na poczatek bo przyczyn nadmiernego zuzycia paliwa moze byc wiecej chocby to ze jest zima.



r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » ndz sty 02, 2005 13:46

filtr to podstawa , wymieniam razem z olejem i filtrem oleju rowniez filtr paliwa , temperatuta silinka ok jest - tez wymienialem termostat wiec jedynie w gre wchodzi dawka paliwa na pompie , poniewaz silnik utrzymuje w idealnym stanie ...


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » ndz sty 02, 2005 14:00

no tak jezeli wsio ok to raczej mozna sie pobawic z regulacja dawki paliwa na pompie jednak jezeli jest za duza dawka paliwa powinien twoj diesel kopcic na czarno glownie przy gwaltownych zmianach predkosci obrotowej silnika jezeli nie kopci to zmniejszajac dawke paliwa mozesz zrobic ze swojego diesla niezly T-34 czyt. CZOLG :)



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz sty 02, 2005 15:57

Nie zapomnij o zagladnięciu w filtr powietrza.
Jeśli jest ostro zasrany to też przyczyna.


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 81 gości