metoda na odpalanie, ale wole tradycyjnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
metoda na odpalanie, ale wole tradycyjnie
mam czasem problem (szczegolnie przy wilgoci)
przekrecem kluczyk w stacyjce i przeskakuja wszystkie kontrolki (te czerwone) najpierw szaleja a po kilku sek to juz tylko rytmicznie pykaja co sek (przy przekreconym kluczyku)... i nic nie da rady - podnosze maske, zwieram gwinty rozrusznika - cos pyka sobie iskry skacza itd...siadam, przekrecam kluczyk - odpala od dotyku - pytanie w czym rzecz ? bo jesli stacyjka, to czemu potem juz odpala przez nia...a moze inny powod
przekrecem kluczyk w stacyjce i przeskakuja wszystkie kontrolki (te czerwone) najpierw szaleja a po kilku sek to juz tylko rytmicznie pykaja co sek (przy przekreconym kluczyku)... i nic nie da rady - podnosze maske, zwieram gwinty rozrusznika - cos pyka sobie iskry skacza itd...siadam, przekrecam kluczyk - odpala od dotyku - pytanie w czym rzecz ? bo jesli stacyjka, to czemu potem juz odpala przez nia...a moze inny powod
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
no niedawno je papierem sciernym czyscilem (mialem probelm z rozrusznikiem ale wymienilem automat i gra) od akuma tez przeczyscilem .. chociaz moge powtorzyc operacje (poza tym przy wilgoci to mam rozne problemy, szlal kiedys mi alarm z centralnym do kupy i musialem wyciagnac z przodu centralny, gasnie na jalowym po rozgrzaniu sie troche jak jest wilgos... ach ta wilgoc)
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
a dzis chcialem odpalic i kleska... nie krecil nic tylko przeskakiwalo - pomyslalem ze zrobie po "mojemu" i srubokret przylozylem i tez dzis juz nie pomoglo... chcialem rpzeczyscic kleme + - bo jakos nalot bylo widac troche - i o zgrozooo nie mialem ani cm2 papieru sciernego... to skrobalem srubokretem - zalozylem kleme i odpalilo.... no comment (zobacze jak bedzie jutro rano... no i kupie papier scierny
)

===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Ja wybralem nieco bardziej radykalne rozwiazanie... kupilem klemy ALPHARD zlocone takie do tuningu audio... do tego przewod OFC 25mm2 i pozlacane konektorki... wszystko zostalo zlutowane, zalozone i zabezpieczone wazelina... dodatkowo podciaglem tez przewod OFC 6mm2 do kabiny, radia i wzmacniacza w bagazniku... wszystko jest lutowane i teraz gdzie bym nie przylozyl woltomierza to mam napiecie pozyzej 14 V... radio nie przygasa na basach i silnik odpala jak zloto... calosc kosztowala kolo 100 zl ale warto bylo bo po 20 latach seryjne kable nie przewodza juz tak jak kiedys a zastosowanie kabli OFC do audio gwarantuje ze nie beda oksydowaly...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości