NGK czy ISKRA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
NGK czy ISKRA
na forum wszyscy zachwalaja NGK - tymczasem wchodze do pierwszego lepszego sklepu ( bo czas na wymiane swiec) i pytam o te swiece zeby mi dobral z katalogu itd... to mnie niezle ochrzcil co ja kupuje za szmelc, ze sam u siebie zamontowal i ze fatalnie na nich (ze wczesniej mial ISKRE i do niej wrocil bo nie ma porownania) wiec wyszedlem i nie kupilem nic, bo na zakup iskry to ja gotowy nie bylem, nastawiony bylem na NGK.. ale po takiej reklamie to jakos nie bylem juz przekonany... jakie jest wasze zdanie i doswiaczenie z tym? (1.6 benz PN mk2)
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
A pytałes czy gosc ma na stanie jakies NGK?? Bo mnie sie wydaje ze ma zapchany magazyn Iskrami a to co ma pod maską to zalezy od tego co chce klient i od tego co mu zalega na sklepie! Sprzedawca powinien niepytany o rade dawac bez szemrania to o co go prosimy a nie przekabacac na swoją modłę! Ale tacy to niestety żadkość Pozdrawiam! Ja mam co prawda żarowe NGK ale sa rewelayjne!
Zgadzam się w 100% ! Jak jeździłem po Krakowie żeby kupić Iskry to miałem sytuacje odwrotną. Wszyscy chcieli mi wciskać NGK Powód był prosty - NGK są znacznie droższe i nikt nie miał Iskry. Według każdego do Golfa II muszą być NGK i żadne inne, nie ważne że ja chce Iskry.
Tylko zza lady wyciągnąć i w pysk plasnąć
Tylko zza lady wyciągnąć i w pysk plasnąć
=-Pinhead-=
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A ja tam mam BRISK'i Silvery:P Tańsze niż NGK i droższe niż Iskry Takie w sam raz i zadowolony jestem z nich w 100%
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam panowie... swiece wszystkich firm sa produkowane wg norm ISO i maja porownywalne wlasciwosci... porownywalem wszystkie marki jakie sa na rynku i nie ma roznicy ani w pracy silnika ani w trwalosci swiec... a placimy tak naprawde za marke bo fajnie jest miec NGK bo to brzmi dumniej niz jakas tam iskra... a roznicy nie ma... mam teraz iskry i sa swietne... i nie pakujcie sie w zadne 3 elektrodowe z jakimis bajerami... bo to sa tylko chwyty marketingowe... dolozenie elektrody nic nie daje, kosztuje 2 gr od sztuki ale potem w sklepie taka swiece mozna sprzedac za 25 zl bo kowalski woli miec 4 elektrody bo sa cool... a to ze zaplaci za nie 30 zl to juz inna kwestia... pozdrawiam a co do kabli to jak sa dobre to zostaw je w spokoju... a kopulke tylko wyczysc
KamilW : to napisz prosze czemu skoro wszystkie sa takie same to czemu bosh nie jedize na LPG a wymiana tylko swiec na inne (o takich samych parametrach oraz tak samo wyregulowanych) nagle cudownie sprawia ze silnik odpala?
nie zgodze sie rowniez z tym ze wieloelektrodowe swiece dzialaja tak samo jak jednoelektrodowe. sa roznice i to duze, jednak dla zwyklego zjadacza benzyny fakt faktem odczuwalnych pod butem roznic nie ma. co innego jesli mowimy o wysokich bezprzegladowych przebiegach (pod warunkiem wysokiej jakosci pozostalej czesci swiecy) oraz jesli zaglebimy sie w analize tego co sie dzieje tuz przed pojawieniem sie iskry, w trakcie i tuz po.
pzdr
nie zgodze sie rowniez z tym ze wieloelektrodowe swiece dzialaja tak samo jak jednoelektrodowe. sa roznice i to duze, jednak dla zwyklego zjadacza benzyny fakt faktem odczuwalnych pod butem roznic nie ma. co innego jesli mowimy o wysokich bezprzegladowych przebiegach (pod warunkiem wysokiej jakosci pozostalej czesci swiecy) oraz jesli zaglebimy sie w analize tego co sie dzieje tuz przed pojawieniem sie iskry, w trakcie i tuz po.
pzdr
Pozdrawiam!
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Co do LPG to o nim sie nie wypowiadam bo to inna bajka... robi sie pod LPG swiece dedykowane... i BOSCH tez ma takowe w swojej ofercie ... a co do analizy tego co sie dzieje to trzeba by bylo chyba zalozyc kolko milosnikow trrmodynamiki, mechaniki plynow, chemi fizyki itp... to jest temat rzeka... i trudnym jesli nie niemozliwym jest pojecie wszystkich zachodzacych w komorze spalania zjawisk... pozdro
Ostatnio zmieniony wt mar 28, 2006 11:21 przez KamilW, łącznie zmieniany 1 raz.
TAZ: A Balcerowicz musi odejść ! Dlaczego tylko NGK ? Bo NGK są najdroższe czy bo taka moda ?
CYBER: Wieloelektrodowe świece i tak dają tylko 1 iskre więc kompletnie nic to nie zmienia w działaniu silnika. Kolejne elektrody są tylko dla wydłużenia możliwych przebiegów na świecy. Jak jedna elektroda się zabrudzi czy wypali (zwiększy się szczelina) to iskra może przeskakiwać na kolejnej ot cały bajer świec 2,3,4 elektrodowych.
CYBER: Wieloelektrodowe świece i tak dają tylko 1 iskre więc kompletnie nic to nie zmienia w działaniu silnika. Kolejne elektrody są tylko dla wydłużenia możliwych przebiegów na świecy. Jak jedna elektroda się zabrudzi czy wypali (zwiększy się szczelina) to iskra może przeskakiwać na kolejnej ot cały bajer świec 2,3,4 elektrodowych.
=-Pinhead-=
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 263 gości