Strona 1 z 1

[GOLF II]Pomocy....

: pn mar 27, 2006 17:20
autor: beduin
wymieniłem ostatnio zawieszenie na superspotra 60/40 autko dziwnie zaczeło sie zachowywac tz przy wiekszej predkosci na zakrecie trzesie powiedzcie dlaczego

: pn mar 27, 2006 18:13
autor: irwin
O jakich prędkościach mowa, co z amorami i tulejami? Opisz dokładniej ja wygląda to trzęsienie.

: pn mar 27, 2006 19:40
autor: beduin
dzieje sie ta powyżej 60 km/h zawieszenie jest nowe tz sprężyni i amortyzatory trzesie przy wchodzeniu w zakret przy takiej predkosci

: wt mar 28, 2006 00:49
autor: Tomasz Żaguń
Geometrie zawieszenia masz zrobioną???

: wt mar 28, 2006 09:31
autor: MAPET
jak wymianiles ustwailes katy i zbierznosc? poza tym sprawdz opony

: wt mar 28, 2006 09:45
autor: TAZ
Geometria się zmieniał, a i pewnie nie ustawiłeś kątów. Na twardym zawiasie wychodzą wszystkie niedomagania układu jezdnego.

: wt mar 28, 2006 14:22
autor: Pazuzu
moze katow nie bedziesz musial robic, ale zbieznosc na pewno

: wt mar 28, 2006 14:27
autor: MAPET
Pazuzu pisze:moze katow nie bedziesz musial robic, ale zbieznosc na pewno

:chytry: jak to katow nie?? przeciez odkrecal amorki!!! jak by tylko cos z drazkkami z ukl kierowniczego robil i nie odkrecal od wahacza amora to katow mozna nie robic choc to i tak nic jak sie robi cala zbierzonosc to co szkodzi sprawdzic... ale jak wstawial amorki to na bank konty musi robic nie ma ze moze nie bedziesz... spradzic to trzeba ...

: wt mar 28, 2006 15:02
autor: Pazuzu
ja wstawialem amory i katow nie robilem bo mialem takie jak trzeba - tak sie zlozylo;)

: wt mar 28, 2006 15:24
autor: MAPET
no ale sprawdzales prawda? to jest robienie katow... tak samo zbierznosc.. spradzic musisz a niekoniecznie zawsze trzeba przestawiac....

: śr mar 29, 2006 15:20
autor: Pazuzu
w rzeczy samej