Strona 1 z 1

mk2 pierbus 2e2 co to jest

: ndz mar 26, 2006 22:37
autor: preker20
witam szanowne grono, moze mi ktos pomoze, znoff cos dubalem przy silniku i zauwazylem jedna rzecz ktora mnie zaciekawila spojrzcie na zalacznik i powiedzcie mi co robi ta druga gardziel.zauwazylem ze w niej jest perzepustnica , tylke ze u m,nie jest cala sucha pokryta nagarem tak jakby byla nie uzywana:/ ale skoro ejst to jakies zadanie musi spelniac. Czy z tej rurki zaznaczonej powinno leciec paliffko?.
Aha jak wzielem wkretaczka i probowalem ruszyc ta przepusnice to z oporem poruszala sie, przy przygazowce nawet niedrgnie.
pozdrawiam

: ndz mar 26, 2006 22:48
autor: KamilW
Bo widzisz to jest gaznik dwugardzielowy... stad druga przepustnica... otwierac sie powinna przy zwiekszonym przeplywie powietrza czyli przy duzym obciazeniu... niestety jak juz wybadalem kiedys nie otwiera sie nigdy!!!! nie udalo mi sie stworzyc takich warunkow pracy silnika zeby sie ta przepustnica otwarla... i dlatego jest suchutka... nawet przy wymuszonym otwarciu nie leci paliwo... i to mnie bardzo intryguje bo podejrzewam ze to jest tajemnica specow od VW ktorzy zalozyli blokade na ten gaznik... plotka glosi ze silnik ten pracujac na tym gazniku bez 'blokady osiaga 95KM... i jestem w stanie w to uwierzyc bo kiedys zdarzylo mi sie ze podczas przyspieszania silnik dostal na chwile niesamowitego kopa... tak na 5 sekund... wiec cos w tym musi byc...a ta rurka to cos od wzbogacania mieszanki w zakresie srednich obrotow... a co do tej przepustnicy to mozna ja otworzyc dopiero przy czesciowo otwartej przepustnicy glownej... otwierana jest podcisnieniowo... ozdrawiam... ps jesli ktos slyszal o blokadzie 2e2 lub o czyms podobnym to czekam na pomoc bo jestem w trakcie jej rozgryzania :)

: ndz mar 26, 2006 22:59
autor: preker20
KamilW, kombinuj bracie kombinuj:] podjade wtedy do Ciebie i podrasujemy mojego:P oczywiscie przyjade z :kufel: :kufel: :kufel:
uf to mi troche kamien z serca spadl,
Ja tesh sie probuje z tym gazinikiem narazie jestem na etapie odlaczania dmuchannia zatykania przewodow podcinieniowych:P i obserwacji pracy silnka