Strona 1 z 1

zgasl :(

: sob mar 25, 2006 14:32
autor: maggik
jechalem wczoraj swoim MK3 (1,6, AEA, 1995r) i w czasie jazdy - podzczas zmiany biegow, po prostu zgasl silnik :(
holowanie do warszatu - niestety ma byc 'zajrzane' dopiero w poniedzilalek. pytanie moze glupie, ale co sie moglo stac? pompa paliwa? aparat zaplonowy (czujnik halla)?

Re: zgasl :(

: sob mar 25, 2006 14:34
autor: adamo122
pytanie moze glupie, ale co sie moglo stac?

dobrze to ująłeś :-)
:pub:

: sob mar 25, 2006 15:02
autor: maggik
biedny golfik :( :'''''''' jeszcz enie mial haka i byl ciagniety za przednia belke. czy to aby mu nie zaszkodzi? :(

: sob mar 25, 2006 15:48
autor: Przemo440
gneralnie wszystko mogło soe stac nawet pasek rozrzadu...

: sob mar 25, 2006 17:53
autor: TheBiSHoP
Jak przy zmianie biegów to faktycznie bym obstawiał pasek ale może być pare innych możliwości

: sob mar 25, 2006 18:23
autor: maggik
pasek byl wymieniany w grudniu. jesli to bedzie to, to mechanika, ktory mi go zmienial po prostu %@$%#

: sob mar 25, 2006 23:11
autor: Atomic10
Szkoda autka. Ja bym od razu zapuścił żurawia pod mache i zdjął obudowę paska rozrządu i zobaczył, co jest grane. Teraz tez bym miał na twoim miejscu "stresa"

: ndz mar 26, 2006 00:20
autor: maggik
nie mialem przy sobie zadnych narzedzi :( objaw byl taki, ze nie zapalal, ale jak chodzil rozrusznik to slychac bylo, ze cos tam w silniku pracuje, jak by poszedl pasek to chyba nie bylo by odglosow z silnika? tak to jets jak sie czlowiek nie zna na samochodach. w poniedzialek dzien sadu. oby los okazal sie laskawy

: ndz mar 26, 2006 00:21
autor: MrSalieri
Hmmm moze pasek moze i pompa obie rzeczy latwe do sprawdzenia. Po przekreceniu zaplonu powinno byc slychac pompe paliwa a pasek - sciagnac oslone i zobaczyc.
Chyba ze cos innego...

: ndz mar 26, 2006 00:37
autor: piotrek1313
Jakby ci poszedl pasek to pewnie by z silnika jakies dziwne odglosy dochodzily. Co najmniej dziwne.

Sprawdz czy to nie przypadkiem cos z elektryka - wykrec jedna swiece i zaloz na nia przewod. Przyloz do masy i pokrec silnikiem - jak nie bedzie iskry to pewnie cewka, albo czujnik halla. Albo jakis bezpiecznik?? :grin:

: pn mar 27, 2006 22:05
autor: maggik
okazalo sie, ze cewka zaplonowa. widze, ze koles wlozyl uzywana - zawolal 150 zlp. pytanie poboczne ile (w normie) powinna kosztowaz zmiana amortyzatorow (przod, tyl) sama robocizna?

: pn mar 27, 2006 22:13
autor: Atomic10
No to wyglada ze duze szczeście w całym nieścześciu i tylko cewka a nie pasek. Wymiana amorków to koszt około 200zł. Zalezy to od warsztatu jeden sie ceni bardziej a drugi mniej

: pn mar 27, 2006 22:19
autor: maggik
dzieki za wszystkie odpowiedzi. jednak swoj samochod powinno sie 'robic' wlasnorecznie. echhh a mozna bylo zostac mechanikiem...