Strona 1 z 1

jak sie ma nieszczelność ukladu wyd. do zuzycia paliwa?

: pt mar 24, 2006 15:47
autor: than
zakładmamy ze ma miejsce taka sytuacja : nieszczelny jest uklad wydechowy "za" silnikem i "przed" katalizatorem w ktory jest wbita sonda , czy ma to jakis wplyw na zuzycie paliwa (prace silnika) jezeli tak to jaki? . z gory dziekuje za odpwiedzi

: pt mar 24, 2006 17:17
autor: stonefree
Nie wiem,jak ma się to do sondy i nieszczelności,ale naprzykład w moim dieslu po wycięciu kata zużycie paliwa mi zmalało...

: pt mar 24, 2006 17:30
autor: maro
Zalezy gdzie jest ta nieszczelnosc bo jezeli przed sonda to moze spalanie wzrosnac, ale musiala by byc naprawde wielka dziura, ja mialem nieszczelnosc na kolektorze i lacznik mi sie zerwal na polowie obwodu wiec troche dmuchalo a sonde mam zaraz przed katem, po wymianie i zrobieniu tego nic w spalaniu sie nie zmienilo

: pt mar 24, 2006 20:54
autor: vvalker_mk2
Witam !

A ja właśnie wróciłem z garażu. Do wymiany poszły uszczelki głowica<>kolektor wydechowy. Efekt, autko znowu odzyskało wiare w siebie. Przed wymianą silnik kompletnie nie miał ochoty na ciągnięcie. Spalanie wzrosło do poziomu 12 l na 100 km :kac:.
Rozkopałem całego KE-Jetronica, układ dolotowy+próżnia (w poszukiwaniu lewego powietrza). Nic nie znalazłem. Aż zrobiło się głośnawo podczas jazdy. Po dzisiejszej "operacji" wszystko jasne, 3 uszczelki wydmuchane kompletnie + luzy na połączeniu kat<>kolektor.
Nie spodziewałem się, że tak niewielka nieszczelność na wydechu zabierze tyle mocy.
Zbieranie wróciło do normy (poniżej 10 sekund :hehe:), a co do spalania to trzeba na trase.

Serdecznie pozdrawiam

PS: Silniczek 1.8 GX

: pt mar 24, 2006 21:42
autor: collo
jesli masz NZ to lepiej zebys nie miał tej "dziurki" przed sonda pozdro