[mk3] Cieknący olej + alarm kontrolki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] Cieknący olej + alarm kontrolki
O to cały mój problem:
-ubywa mi oleju - silnik od jakiegoś czasu jest mokry od oleju na całości.
-ubywa mi płynu chłodniczego - co jakiś czas muszę dolewać, niby nigdzie nie kapie ale jednak ubywa
- olej ma rzadką konsystencję w porównaniu z nowym olejem- od wymiany przejechałem 5 tyś km
-co jakiś czas włącza mi sie kontrolka od oleju i strasznie piszczy - wystarczy wrzucić luz i po chwili przestaje, dzieje sie tak na trasie, w mieście jeszcze sie z tym nie spotkałem, ostatnio pognałem go po autostradzie 160km/h i właczył się alarm, zatrzymałem się wyłączyłem silnik zachwilę włączyłem i juz było ok.
Silnik 1,8 ABS, olej mineralny mobila.
Czy to może byc wina uszczelek? Własnie przymierzam się do wymiany wszystkich +pasek rozrządu.
-ubywa mi oleju - silnik od jakiegoś czasu jest mokry od oleju na całości.
-ubywa mi płynu chłodniczego - co jakiś czas muszę dolewać, niby nigdzie nie kapie ale jednak ubywa
- olej ma rzadką konsystencję w porównaniu z nowym olejem- od wymiany przejechałem 5 tyś km
-co jakiś czas włącza mi sie kontrolka od oleju i strasznie piszczy - wystarczy wrzucić luz i po chwili przestaje, dzieje sie tak na trasie, w mieście jeszcze sie z tym nie spotkałem, ostatnio pognałem go po autostradzie 160km/h i właczył się alarm, zatrzymałem się wyłączyłem silnik zachwilę włączyłem i juz było ok.
Silnik 1,8 ABS, olej mineralny mobila.
Czy to może byc wina uszczelek? Własnie przymierzam się do wymiany wszystkich +pasek rozrządu.
Ostatnio zmieniony czw mar 23, 2006 20:52 przez rav0910, łącznie zmieniany 1 raz.
Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam... tak jak koledzy... umyc silnik... zobaczyc skad cieknie (pod glowica na bank) i przejsc na lepszy olej... najlepiej syntetyk... jak bedziesz wymienial uszczelki to wymien tez uszczelniacze zaworow... jak bedziesz mial to wszystko wymienione to mozesz bez obaw wymienic olej... najprawdopodobniej woda sie teraz do niego dostaje i stad twoj problem... a i nie zapomnij wymienic srub do glowicy (50 zl) pozdrawiam
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Wiesz co mnie tez tak straszono... mam wymienione wszystkie uszczelki i uszczelniace zaworowe, pierscienie zgarniajace i panewki bo mialem problem z braniem oleju... zalalem go miesiac temu syntetykiem i chodzi jak zloto... nie ten silnik... ps tez mam 210 tys... a jak ty sobie wymienisz uszczelke pod glowica i uszczelniacze i te pierscienie to mysle ze spokojnie moglbys przejsc na syntetyk... wyjdzie to silnikowi tylko na dobre... pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości