Strona 1 z 1

Golf III gaśnie przy temp. około 60 stopni

: czw mar 23, 2006 18:22
autor: Arris
Witam wszystkich.
Mam mały problem już od dłuższego czasu. Mianowicie chodzi o to że kiedy silnik się dogrzeje do około 60 stopni poprostu silnik gaśnie i da się go zapalić. Musze poczekać jak trochę ostygnie i dopiero zapali. Ale później jak minie ten próg 60 stopni to już nie gaśnie wogóle. Prosiłbym o pomoc bo nie mam pojęcia co to może być.

: czw mar 23, 2006 19:58
autor: Adamtd
Napisz może co o masz za silnik. Ale mimo wszystko najprawdopodobniej do sprawdzenia czujnik temperatury cieczy chłodzącej

: czw mar 23, 2006 20:07
autor: Kaktus
Obstawiałbym czujnik Halla

: pt mar 24, 2006 14:11
autor: Arris
silnik 1.4, rok proukcji 1994r. wymieniłem czujnik temp. i jest to samo.
Ale odkryłem że jak na włączonym zapłonie wyjmę wtyczkę z czujnika temp. i włoże z powrotem to zapala od razu. To co to może być. Prosze o pomoc.

: pt mar 24, 2006 14:19
autor: Adamtd
Arris, a pod komputer podłączałeś coby zobaczyć czy błędów nie wywala jakiś?

: pt mar 24, 2006 15:22
autor: Golf GTi
Jak tak ci robi to ci sie komp zwalil ,przerabiaalem to juz stalilo sie wtedy 4 rezystorki ,i 2 kondenstatorki w SMD oczywiscie.

: pt mar 24, 2006 17:26
autor: Arris
Podłączany był komputer. Nie ma żadnych błędów i jak sprawdzali to że wszystko dobrze działa.

[ Dodano: 24 Mar 2006 16:29 ]
A mam jeszcze jedno małe pytanko czy trudno jest wymienić czujnik Halla? Dam rade sam wymienić czy muszę jechać do mechanika?

[ Dodano: 24 Mar 2006 16:45 ]
I jeszcze jedno ile może kosztować tak wymiana czujnika Halla wraz z czujnikiem u mechanika.

: pt mar 24, 2006 21:33
autor: Adamtd
A nie lepiej pomierzyć czujnik zanim się go wymieni?

: pt mar 24, 2006 22:11
autor: Kaktus
Czujnik Halla z tego co wiem kosztuje zaleznie od sklepu 150-200 zł. Moim zdaniem najlepiej by było gdybys mógł "pożyczyć" z innego silnika aparat zaplonowy i pojeżdzic z z nim troche, zanim kupisz nowy. VAG nie wykryje usterki czujnika poniewaz na wyłączonym silniku zawsze pokazuje usterke czujnika(nawet sprawnego), a z kolei na zapalonym silniku to wiadomo ze czujnik pracuje sprawnie. Sama wymiana tego czujnika nie jest trudna (trzeba wyjąć i rozebrac aparat zapłonowy) .

: sob mar 25, 2006 15:48
autor: Arris
Nie mam od kogo pożyczyć aparatu zapłonowego. A pomierzyć nie za bardzo nawet nie wiem jak ale przeważnie sam jeżdże. A dzisiaj jak zgasł i nie mogłem zapalić to wyjąłem tylko wtyczkę od czujnika Hall i włożyłem z powrotem i bez problemu zapalił. To nie wiem sam ale jakbys mi mógł napisać jak go pomierzyć to bym spróbował.

: sob mar 25, 2006 22:17
autor: Adamtd
Arris pisze: To nie wiem sam ale jakbys mi mógł napisać jak go pomierzyć to bym spróbował.
więc trzeba robić tak jak na obrazkach... tylko nie wiem czy je dobrze załaczyłem (bo nie umiem :grin:)
http://img234.imageshack.us/img234/3906/halla14vm.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/3647/halla36sh.jpg