Problem z mocą w Golfie 3 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
l_krupinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lut 27, 2006 12:40
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Problem z mocą w Golfie 3 1.8

Post autor: l_krupinski » czw mar 23, 2006 15:29

Witam.
Proszę o pomoc!! Mam problem z moim golfem 3 GT 1.8 Jak samochód jest ciepły to jak wcisnę gwałtownie pedał gazu, to auto dopóki nie wejdzie na wysokie obroty koło 3000 obrotów to sie muli, wolno przyspiesza i słychać takie buczenie bbuuuu jakby z kolektora. Jak popuszczę gazu i przyśpieszam powoli to auto idzie dobrze i odgłosu nie słychać. Przewody, kopułka i palec nowe, świece NKG mają przejechane gdzieś 10000 km.
Liczę że ktoś mi pomoże. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » czw mar 23, 2006 16:34

sprawdz układ dolotowy filtr powietrza i podstawke pod wtryskiem moze jest gdzies nieszczelnos i łapie lewe powietrze albo druga opcja zapchany katalizator



Awatar użytkownika
l_krupinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lut 27, 2006 12:40
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: l_krupinski » czw mar 23, 2006 16:45

Filtr powietrza tez wymieniłem jakieś 2 tygodnie temu i guma pod wtryskiem była sprawdzana jakiś miesiąc temu wieć to chyba nie to. A co do katalizatora, to czy jak by był zapchany to muliłby sie golf tylko koło 2000 obrotów??



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw mar 23, 2006 17:03

Zapchany kat zamula wysokie obroty więc nie sądze aby to było problemem. Jak sprawdzisz szczelność dolotu to radził bym podjechać do gazowników żeby ci sprawdzili sonde lambda (gazownicy na pewno mają tester). Jak miałem zwaloną sonde to przy 1vs1 z Hondą Civic wtopiłem właśnie z takim objawem jak opisujesz :grrr: Zmiana z 1 na 2, gaz do dechy i buuuuuuu a mocy brak (na benzynie) :ass:


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » pt mar 24, 2006 09:29

U mnie były dokładnie takie objawy i też w 1.8. Przyczyną były zużyte kopułka i palec rozdzielacza. Może są jakieś nieszczelności w kolektorze dolotowym (odepnij na chwilę wężyk od serwo). Albo głupieją czujniki temperatury (spróbuj je odpinać i obserwować reakcję). Itp itd...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości