Strona 1 z 2

Podczas puszczenia kierownicy zjezdza do lewej strony...

: czw mar 23, 2006 12:01
autor: MrUkAs
Ostatnio zauwazylem, ze jak puszcze kierownice to golfik zjezdza sobie do lewej strony, no i przy predkosci tak 110/120 km/h troche go miota... Co to moze byc?

: czw mar 23, 2006 12:09
autor: Ziaro
zapewne zbieznosc i to raczej na 100% a przy okazji nie wywazone kolka musisz wpasc do warsztatu dasz jakies 65 zł i bedzie spoko. a tak na boku to moze wpadłes w jakas mała dziurke w drodze ktorych nie brakuje bo po takim czyms zawsze sa problemy w naszych golfikach nara

: czw mar 23, 2006 12:23
autor: MrUkAs
No w dziurki to co chwile sie wpada, bo przeciez ich na naszych drogach jest masa... A nie beda to czasem drazki kierownicze?

: czw mar 23, 2006 12:29
autor: Ziaro
moga tez byc drazki zalezy czy to sie dzieje juz od jakiegos czasu i stopniowo coraz bardziej czy poprostu nagle nie wiadomo czemu ale jak to drazki to i tak pasuje potem to poustawiac zeby jakos chulało

: czw mar 23, 2006 12:52
autor: MAPET
MrUkAs pisze:No w dziurki to co chwile sie wpada, bo przeciez ich na naszych drogach jest masa... A nie beda to czasem drazki kierownicze?

ale drazki to by ci stukalo na dziurach...


sprawdz czy opony sa rowno przydarte.. czy nie maja jakichs wybrzuszen.. pzoneij czy fela nie krzywa i wywazone kolo i na kocniec katy i zbierznosc...

: czw mar 23, 2006 13:38
autor: misiek
no i trzeba koniecznie spr. ciś. w oponach czy jest jednakowe w obu kołach

: czw mar 23, 2006 16:12
autor: MrUkAs
A ile powinno byc atmosfer, bo w przednim mam bodaj 2,3...

: czw mar 23, 2006 16:20
autor: GSOWIEC
MAPET pisze:sprawdz czy opony sa rowno przydarte.. czy nie maja jakichs wybrzuszen..
Zacznij od tego co kolega wyżej napisał. U mnie podobnie sciągał, tyle, że na prawo. Opony i tak były do wyrzucenia, więc wymieniłem, no i przy wymianie okazało się, że prawa na przodzie, oprócz tego, że bardziej zużyta od lewej, była łatana chyba trzykrotnie. Po wymianie opon, wyważeniu kół, sprawdzeniu ciśnienia golf mknie prosto jak strzała...
:bigok:

[ Dodano: Czw Mar 23, 2006 15:22 ]

: czw mar 23, 2006 16:25
autor: Corvax
Kierownica stoi prosto jak jedziesz, czy jest przekrecona? czy po dodaniu gazu prostuje sie?

Sprawdź cisnienie i stan opon, potem elementy metalowo gumowe, a na koniec jesli nie rozwiazales problemu zbieznosc i ustawienie kół.

Jest to normalny objaw po zimie - nasze drogi składają sie z dziur poprzerywanych kawalkami asfaltu - żadne zawieszenie tego nie wytrzyma. Ja po zimie zawsze mam do wymiany pare elementów metalowo-gumowych - normalka.

: czw mar 23, 2006 16:36
autor: GSOWIEC
Co do pytania o prawidłowe ciśnienie opon - prawdź w instrukcji MK2:

http://72.36.173.170/~yagoda/instrukcja/

[strona 101]

pozdr.
:okej:

: czw mar 23, 2006 17:25
autor: misiek
Wysłany: Dzisiaj 15:12




A ile powinno byc atmosfer, bo w przednim mam bodaj 2,3...
koła przednie: 2,0 -2,2
koła tylne: 1,8 - 2,0

: czw mar 23, 2006 17:36
autor: Maciekwisla1906
zbieznosc wycentruj na poczatek i wtedy zobacz miałem to samo

: czw mar 23, 2006 18:15
autor: MrUkAs
Corvax pisze:Kierownica stoi prosto jak jedziesz, czy jest przekrecona? czy po dodaniu gazu prostuje sie?

Sprawdź cisnienie i stan opon, potem elementy metalowo gumowe, a na koniec jesli nie rozwiazales problemu zbieznosc i ustawienie kół.

Jest to normalny objaw po zimie - nasze drogi składają sie z dziur poprzerywanych kawalkami asfaltu - żadne zawieszenie tego nie wytrzyma. Ja po zimie zawsze mam do wymiany pare elementów metalowo-gumowych - normalka.
Kierownica jest lekko przekrecona w lewo... po dodaniu gazu chyba sie nie prostuje, zostaje nadal przekrecona... Cisnienie opon mam 2,3 na przodzie, a opony sa dobrego stanu... ;)

: czw mar 23, 2006 19:22
autor: podlas
Miałem ten sam problem. Jednak w tylnych oponach miałem bicie i dlatego je wymieniłem (2 sztuki). Następnie wymieniłem lewą poduszke od amortyzatora bo strasznie stukało gdy najeżdzało się na polskie dziury. No i na koniec zbieżność - koniecznosć. Potem było wszystko ok. Na Twoim miejscu pojechałbym na warszta i sprawdził stan opon, potem poduszki od amortyzatorów, jeśli okey, to zbieżnosć ustawić i jechać.