Strona 1 z 1
KAlibrafja przepustnicy
: śr mar 22, 2006 23:04
autor: robert83
Mam PASSAT z silnikiem PF i mam problem. Przez pewien czas samochód mi sporo palił. Winna okazała się padnięta sonda lambda. Zamin ją jednak wymieniłem to kręciłem troszke sróbkami regulacji prędkości obrotowej i ilości Co w spalinach. A teraz po wymianie sondy zimny silnik na benzynie chodzi wporzadku, ale jak złapie temperatury to sie krztusi na benzynie na biegu jałowym. Mam w związku z tym prośbe do posiadaczy PF'ów i innych mądrych ludzi o podani mi ustawień tych sróbek w ich samochodach, lub o przesłanie danych fabrycznej kalibracji przepustnicy, lub linka do tych ustawień. ż góry wielkie dzięki. pzdr.
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: czw mar 23, 2006 09:25
autor: djtom
Poszukaj ludzi z VAGiem, cos mi sie wydaje ze to kalibruje sie własnie testerem...
: czw mar 23, 2006 10:40
autor: malolat
kalobruje sie na stacji diagnostycznej, albo samemu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
przydalp by sie miec amperomierz, ale...
u mnie na cieplym silniku najlepiej jest, jak sruba przepustnicy jest wkrecona na maksa, a w przeplywomierzu wykrecona o 2 obroty... z rury wtedy nic nie leci, i nawet mocno nie smierdzi, ale do pelni szczescia powinno sie wrzucic jeszcze tester spalin w wydech, azeby sprawdzil ilosc CO...
a jak dokladnie chcialbys, to miliamperomiesz wpinasz szeregowo pomiedzy silniczek krokowy, i krecisz...
odchylki moga byc chyba tylko +-30mA(takie malutkie plywanie) a prad powinien wynosic kolo 430mA, a obroty 880+-50