KAlibrafja przepustnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robert83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lut 13, 2006 00:35
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

KAlibrafja przepustnicy

Post autor: robert83 » śr mar 22, 2006 23:04

Mam PASSAT z silnikiem PF i mam problem. Przez pewien czas samochód mi sporo palił. Winna okazała się padnięta sonda lambda. Zamin ją jednak wymieniłem to kręciłem troszke sróbkami regulacji prędkości obrotowej i ilości Co w spalinach. A teraz po wymianie sondy zimny silnik na benzynie chodzi wporzadku, ale jak złapie temperatury to sie krztusi na benzynie na biegu jałowym. Mam w związku z tym prośbe do posiadaczy PF'ów i innych mądrych ludzi o podani mi ustawień tych sróbek w ich samochodach, lub o przesłanie danych fabrycznej kalibracji przepustnicy, lub linka do tych ustawień. ż góry wielkie dzięki. pzdr. :pub:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw mar 23, 2006 09:25

Poszukaj ludzi z VAGiem, cos mi sie wydaje ze to kalibruje sie własnie testerem...


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw mar 23, 2006 10:40

kalobruje sie na stacji diagnostycznej, albo samemu :) przydalp by sie miec amperomierz, ale...
u mnie na cieplym silniku najlepiej jest, jak sruba przepustnicy jest wkrecona na maksa, a w przeplywomierzu wykrecona o 2 obroty... z rury wtedy nic nie leci, i nawet mocno nie smierdzi, ale do pelni szczescia powinno sie wrzucic jeszcze tester spalin w wydech, azeby sprawdzil ilosc CO...

a jak dokladnie chcialbys, to miliamperomiesz wpinasz szeregowo pomiedzy silniczek krokowy, i krecisz...
odchylki moga byc chyba tylko +-30mA(takie malutkie plywanie) a prad powinien wynosic kolo 430mA, a obroty 880+-50



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 259 gości