Strona 1 z 1
maglownica mk2
: śr mar 22, 2006 22:33
autor: focc
: czw mar 23, 2006 00:09
autor: sas_gti
nie ma regulacji......moze pomyliles z luzem na krzyzaku kolumny kierowniczej? tam tez nie ma regulacji....
przekłądnie czyli magiel trzeba wyjąc i zregenerowac badź wymienić na nową....krzyżak tylko nowy.......jeszcze z luzów wyczuwalnych bezpośrenio na kierownicy mozesz miec wybite końcówki drążka kierowniczego....pzodro
: czw mar 23, 2006 00:32
autor: misiek
jutro jak będę w domu to Ci sprawdzę w mądrej książce czy jest to możliwe ale o ile pamiętam to jest min. regulacja luzu pomiędzy zębatką a listwą (śruba do regulacji), ale jytro będę wiedział czy napewno jest to mozliwe i dam Ci znak
: czw mar 23, 2006 00:35
autor: sas_gti
jak już sie rozbiera magiel to sie go regeneruje bo za dużo roboty jest z wyciaganiem....wyjęcie i wożenie magla to 50% ceny regeneracji....
: czw mar 23, 2006 00:38
autor: greg
więc cytuję moją książk moją książkę o mk2:
REGULACJA LUZU W UKŁADZIE KIEROWNICZYM
Zbyt duży luz ponmiędzy zębnikiem i drążkiem zębatym objawia się głównie stukami podczas jazdy po nierównej nawierzchni. W przypadku, kiedy luz ten jest za mały, kierownica po skręcie ni epowraca do pozycji pierwotnej.
Regulacji układu dokonuje się bez jego demontowania z samochodu poprzez pokręcenie śrubą regulacyjną (widoczna jest i od spodu auta).
Śruba ta wywiera nacisk na podkładkę oporową amortyzatora przekładni kierowniczej. Do odkręcenia nakrętki kontrującej śrubę trzeba użyć klucza oczkowego "17" wygiętego pod kątem 25* w odległości około 50mm od końca klucza.
: czw mar 23, 2006 00:40
autor: sas_gti
w szoku

zwracam honor
: czw mar 23, 2006 00:51
autor: greg
a i umnie jak miałem mk2 - sprawdzałem - dało się regulować..
: czw mar 23, 2006 08:02
autor: misiek
a więc spr. i jest możliwość regulacji, jest tak jak pisał greg, dodam jeszcze że odkręcając srubę powiększasz luz a dokręcając zmiejszasz luz
[ Dodano: 06-03-23, 07:03 ]
śruba regulacyjna