ROZRZĄD w mk4 pomocy!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomek12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt mar 17, 2006 23:49
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

ROZRZĄD w mk4 pomocy!!!

Post autor: tomek12 » śr mar 22, 2006 13:05

Witam wszystkich!!! :bigok:
Jakie jest wasze zdanie na temat wymiany rozrządu w mk4 benzyna 1,6 - wymiana w ASO czy zwykły warsztacik? Na co zwrócić uwagę? Czy konieczna jest wymiana pompy wodnej?
Dodam, że to wersja z dwoma paskami, posiadacie większe doświadczenie proszę o pomoc, informacje.
Pozdrawiam Tomek.



tomek12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt mar 17, 2006 23:49
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: tomek12 » śr mar 22, 2006 13:41

Witam!!!
Dziękuję za informację. Zaraz dzwonię.
Czy to możliwe że są w tym silniku dwa paski rozrządu ozn. AUS?



bojan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 19:40
Lokalizacja: warszawa

Post autor: bojan » śr mar 22, 2006 13:46

Witam!
W ostatnią sobotę wymieniałem rozrząd w swoim mk4, silnik AZD. Koszt po rabacie w INTERCARSIE 400 zł ( dwa paski i cztery rolki), do tego pasek wielorowkowy, świece, olej, filtr oleju, paliwa, powietrza ok. 300 zł. Co do pompy wody to dzwoniłem do ASO i w jednym powiedzieli, że przy pierwszej wymianie rozrządu (niecałe 87000 km) wymiana pompy tylko jeżeli mechanik stwierdzi jakieś uszkodzenie (przeważnie jest ok. i nie trzeba nic ruszać) natomiast przy drugim podejściu zawsze wymieniać. W kolejnym warsztacie specjalizującym się w samochodach grupy VW powiedzieli, że bez względu na stan pompy trzeba wymieniać przy każdej wymianie rozrządu. W ASO koszt robocizny 400 zł za sam rozrząd (z moimi częściami), w warsztacie z ich częściami ok. 2500 zł. (rozrząd, olej, świece, filtry, pompa wody).
Cała operacja kosztowała mnie 1200 zł (w serwisie znajomego), w tej cenie dodatkowo przegląd i nabijanie klimy, czyszczenie hamulców, wymiana płynu hamulcowego, spawanie wydechu (oberwany uchwyt) oraz naprawa zamka tylnej klapy (zacinał się).



tomek12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt mar 17, 2006 23:49
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: tomek12 » śr mar 22, 2006 13:57

Dziękuję!!!
ASO to mała masakra hehe. :goof:



tomek12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt mar 17, 2006 23:49
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: tomek12 » śr mar 22, 2006 14:26

Oznaczenie silnika AUS, 105KM, 1,6 16V.

[ Dodano: 22 Mar 2006 13:29 ]
Silnik prawdopodobnie wprowadzono w 2000r. W instrukcji dołączonej do golfa nie jest wyszczególniony. :okej:



tomek12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt mar 17, 2006 23:49
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: tomek12 » śr mar 22, 2006 15:11

OK pozdrawiam!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 185 gości