Witam wszystkich!!!
Jakie jest wasze zdanie na temat wymiany rozrządu w mk4 benzyna 1,6 - wymiana w ASO czy zwykły warsztacik? Na co zwrócić uwagę? Czy konieczna jest wymiana pompy wodnej?
Dodam, że to wersja z dwoma paskami, posiadacie większe doświadczenie proszę o pomoc, informacje.
Pozdrawiam Tomek.
ROZRZĄD w mk4 pomocy!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam!
W ostatnią sobotę wymieniałem rozrząd w swoim mk4, silnik AZD. Koszt po rabacie w INTERCARSIE 400 zł ( dwa paski i cztery rolki), do tego pasek wielorowkowy, świece, olej, filtr oleju, paliwa, powietrza ok. 300 zł. Co do pompy wody to dzwoniłem do ASO i w jednym powiedzieli, że przy pierwszej wymianie rozrządu (niecałe 87000 km) wymiana pompy tylko jeżeli mechanik stwierdzi jakieś uszkodzenie (przeważnie jest ok. i nie trzeba nic ruszać) natomiast przy drugim podejściu zawsze wymieniać. W kolejnym warsztacie specjalizującym się w samochodach grupy VW powiedzieli, że bez względu na stan pompy trzeba wymieniać przy każdej wymianie rozrządu. W ASO koszt robocizny 400 zł za sam rozrząd (z moimi częściami), w warsztacie z ich częściami ok. 2500 zł. (rozrząd, olej, świece, filtry, pompa wody).
Cała operacja kosztowała mnie 1200 zł (w serwisie znajomego), w tej cenie dodatkowo przegląd i nabijanie klimy, czyszczenie hamulców, wymiana płynu hamulcowego, spawanie wydechu (oberwany uchwyt) oraz naprawa zamka tylnej klapy (zacinał się).
W ostatnią sobotę wymieniałem rozrząd w swoim mk4, silnik AZD. Koszt po rabacie w INTERCARSIE 400 zł ( dwa paski i cztery rolki), do tego pasek wielorowkowy, świece, olej, filtr oleju, paliwa, powietrza ok. 300 zł. Co do pompy wody to dzwoniłem do ASO i w jednym powiedzieli, że przy pierwszej wymianie rozrządu (niecałe 87000 km) wymiana pompy tylko jeżeli mechanik stwierdzi jakieś uszkodzenie (przeważnie jest ok. i nie trzeba nic ruszać) natomiast przy drugim podejściu zawsze wymieniać. W kolejnym warsztacie specjalizującym się w samochodach grupy VW powiedzieli, że bez względu na stan pompy trzeba wymieniać przy każdej wymianie rozrządu. W ASO koszt robocizny 400 zł za sam rozrząd (z moimi częściami), w warsztacie z ich częściami ok. 2500 zł. (rozrząd, olej, świece, filtry, pompa wody).
Cała operacja kosztowała mnie 1200 zł (w serwisie znajomego), w tej cenie dodatkowo przegląd i nabijanie klimy, czyszczenie hamulców, wymiana płynu hamulcowego, spawanie wydechu (oberwany uchwyt) oraz naprawa zamka tylnej klapy (zacinał się).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 185 gości