Strona 1 z 2

Najczestrze usterki Golfa IV porada dla kupujacego

: wt mar 21, 2006 02:06
autor: K@M!L
WITAM

Jade kupic golfa IV i zanim dolacze do grupy szczesliwych posiadaczy tych samochodow chcialbym maksymalnie zbic cene stad prosze byscie poradzili mi na co szczegolnie mam zwrocic uwage z rzeczy ktore sie psuja bo kazdy model ma jakies swoje slabe punkty. Ogolnie model ktory jade ogladnac praktycznie stal caly czas w garazu ma maly przebieg a jego stan jest okreslany jako idealny i jesli to prawda to sie bede bardzo cieszyl :-)

PORADZCIE NA CO ZWROCIC NAJWIEKSZA UWAGE OTO OPIS TEGO AUTA:

VW GOLF IV
ROCZNIK: 2000
SILNIK: 1.4 16V, 75 KM
PRZEBIEG: 33 tys. km
4-drzwiowy
2 x AIR BAG
Pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa
ABS – system przeciwpoślizgowy przy hamowaniu
Halogeny HELLA
Wspomaganie kierownicy
Immobiliser
Tylne siedzenia dzielone
Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
Regulacja foteli w dwóch płaszczyznach
autoalarm FOX
Blokada skrzyni biegów MULTI-LOCK
Komplet kluczyków
Komplet opon zimowych i letnich firmy CONTINENTAL
Radiomagnetofon + 4 głośniki

Z GORY WIELKIE DZIEKI!

: wt mar 21, 2006 11:33
autor: regitmc
Na to wygląda że Golfik igła, więc za dużo niema do czego się przyczepić. Redze jednak sprawdzić dobrze skrznię biegów, bo czasem lubi nawalać, ale ten Golfik ma jeszcze za mały przebieg. Co do jakiś dodatkowych usterek, to wszystko wyjdzie w praniu. Zaczniesz jeździć nim to wtedy się przekonasz czy coś jest nie tak, bo wtedy dopiero bedzie cię w nim wsztystko interesowało.

: wt mar 21, 2006 21:12
autor: UcHO
moja rada, odpuscic sobie i poszukac min 1.6 chyba ze chce po zakupy jeździc. Moim zdaniem 1.4 na tak ciezki samochod to duzo za mało, oczywiscie bedzie przyspieszal, ale bedzie przy tym palił w miescie na pewno ponad 10, wiec jak ma tyle palic to lepiej juz te 1.6, zawsze te 25km wiecej :chytry:

co do usterek, ja bym bardziej ogladał blacharke niz silnik, silnik zawsze mozna naprawic, akurat czesci do tego modelu nie sa drogie, ale jak bedziesz mial krzywe auto to juz tego tak latwo nie naprawisz :(

: wt mar 21, 2006 21:28
autor: greg
adisb, co 4 lata powinno się zmienić - znajomi w takim samym silniku nie zmienili - pękł po 5 latach napinacz, głowca była do roboty.

: wt mar 21, 2006 22:30
autor: luk99
Z tym 10 litrów w miescie to przesada :)
Moj teraz zima pali 8,5- 9 :) przy roznorodnej jezdzie :)

A co do usterek:

1. Podstawa zeby nie był bity (jak to wiekszosc u nas w sprzedazy)
2. Oczywiscie obroty
3. Chyba wiecej nie zobaczysz chyba ze podlaczyc pod VAG , jezeli nie to patrz na elemenety eksploatacyjne opony, tumik , ew.klocki jak da rade itp.
4. Przebieg porownaj ze zuzyciem pedałów, kierownicy , opon (powinny byc org. z salonu)

: śr mar 22, 2006 01:21
autor: regitmc
Hehe i znów temat spalania. Nie oszukujmy się dycha jak nic w zimie w mieście... Sorry ale troche nie moge uwierzyć w mniejszą ilość, bo jakbym się nie starał to zawsze koło 10l/100km w mieście :bajer:

: śr mar 22, 2006 09:22
autor: martines
K@M!L pisze:ABS – system przeciwpoślizgowy przy hamowaniu
heheheheh :D:D:D:D tak ładnie opisałeś... sprawdż czy te systemy wszystkie są które tu zaznaczyłeś :-)

MK4 i osłona dolna silnika

: wt lip 18, 2006 10:08
autor: maziagh
Mam pytanie czy powinna byc dolna osłona silnika w MK4? bo u mnie ma:( czy wogole jest cos takiego ??? bo tak na oko mi sie widzi ze czegos brakuje od spodu:(((???

: wt lip 18, 2006 11:26
autor: wara99
adisb pisze:
martines pisze:
K@M!L pisze:ABS – system przeciwpoślizgowy przy hamowaniu
heheheheh :D:D:D:D tak ładnie opisałeś... sprawdż czy te systemy wszystkie są które tu zaznaczyłeś :-)
Nie ladnie sie smiac z kolegi :mlotek:
troszke smieszne bo przecierz kazdy wie co to ABS :jezor:

: wt lip 18, 2006 18:46
autor: Corso
10 Litrów na 100,to chyba z ciężką nogą,mam czwórke z tym silnikiem i teraz w lecie w trybie mieszanym (większość w mieście)pali mi około 7,5 lita,a napewno poniżej ośmiu,fakt że nie depcze na pedał bo i po co,co do osłony pod silnikiem u mnie nie było,a samochód mam nie bity i nie kombinowany,co do pytania kolegi o usterki to myśle że warto zajrzeć czy nie ma wycieku spod miski olejowej,u mnie zbiera się po jakimś czasie kropelka,ale nie ma śladów na ulicy kiedy stoi,uszczelka wyględa na silikonową a więc autko musiał bym zostawić na cały dzień w warsztacie,a szkoda by było bo taka pogoda :bigok: