błąd w VAG'u nr 00546 & świece żarowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

błąd w VAG'u nr 00546 & świece żarowe

Post autor: dommarc » pn mar 20, 2006 15:04

na dieslu nie uzyskałem rozwiązania, może tu ktoś kto mi odpowie :otepienie:


podmieniłem chipy (epromy) w aucie z serii na "jakieś" , te "jakieś" to są chipy z auta mojego kolegi, który kupił identycznego golfa w niemczech ten sam rocznik , ten sam silnik 1z , ten sam komputer,
tylko inna karoseria ale to raczej nie ma wpływu :grin:

przekręcam kluczyk w I pozycję (nie uruchamiam silnika)
zapala się kontrolka świec żarowych na krócej niż 0,5 sekundy (to może być nawet 0,1 sekundy) , natomiast przekaźnik rozłącza się po jakiś 10,5 sekundach

skanuje go VAG-COM (w wersji 311.2-N)
pojawia się błąd 00546 - Usterka na linii przesyłu danych
w oryginale to brzmi:
00546 - Data wiring faulty
27-00 - Implausible Signal

po powrocie do starych chipów (serii) wszystko jest ok (po staremu) tzn kontrolka świeci się 5,5 sekundy, natomiast przekaźnik rozłącza się po jakiś 10,5 sekundach

VAG-COM nie pokazuje błędów

Nie bardzo mam jak sprawdzić jak jest u kolegi, bo On teraz jest w Niemczech w aucie ma chipy z serii, a wróci za 1 miesiąc


Czy ten błąd ma wpływ na zachowanie kontrolki grzania świec żarowych ??

Czy z błędem 00546 można odpalić auto ??


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn mar 20, 2006 16:39

A jesli komp z auta kolegi jest u ciebie w aucie to czy blad sie kasuje i pojawia ponownie? Czy zanim go wyjales z auta kolegi sprawdzales czy sa bledy?

Pozdro
Gitner

[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 3:40 pm ]
Doczytalem: na drugie pytanie odpowiedzi nie udzielisz narazie..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » pn mar 20, 2006 17:09

Gitner pisze:A jesli komp z auta kolegi jest u ciebie w aucie to czy blad sie kasuje i pojawia ponownie? Czy zanim go wyjales z auta kolegi sprawdzales czy sa bledy?

Pozdro
Gitner
komp mój jest u mnie, a Jego u Niego (zamieniliśmy same kości)

nie robiłem u niego VAGiem diagnostyki


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn mar 20, 2006 22:11

dommarc pisze:
Gitner pisze:A jesli komp z auta kolegi jest u ciebie w aucie to czy blad sie kasuje i pojawia ponownie? Czy zanim go wyjales z auta kolegi sprawdzales czy sa bledy?
Pozdro
Gitner
komp mój jest u mnie, a Jego u Niego (zamieniliśmy same kości)
nie robiłem u niego VAGiem diagnostyki
No o epromy mi chodzilo.. sorki ale dzis "6" wyrwalem chirurgicznie i mam bol na bolami, krwotok.. no ale do tematu wracajac, probowales wykasowac blad?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » czw mar 23, 2006 19:14

Gitner pisze: ... no ale do tematu wracajac, probowales wykasowac blad?

Pozdro
Gitner
tak bład kasowałem , jednak po ponownym przekręceniu kluczyka błąd się znów pojawia


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob mar 25, 2006 12:11

W takim razie pozostaje czekac na auto kolegi, podmienic epromy z powrotem i zdiagnozowac oba auta.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » sob mar 25, 2006 13:36

Chyba mam rozwiązanie, pomogli mi na innym forum (firmy tuningującej z Wa-wy) pewien bardzo kompetentny, ale bardzo złośliwy Pan (ale On tak ma :chytry: jak czytałem jego posty) i On naprowadził mnie na trop.

ja na razie wracam do serii, bo te chipy są z innego kompa , więc jak kumpel wróci i dowie się co ma w aucie to będzie ostro :twisted:


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob mar 25, 2006 13:50

Czytalem, czytalem ;) Chyba podpiales sie pod post na ktory Ci kiedys dalem namiar.
Ten "Pan" juz taki jest, mnie tez kiedys skarcil... ale zna sie na rzeczy :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 403 gości