Strona 1 z 1

Golf 2 Wspomaganie kierownicy PROBLEM

: ndz mar 19, 2006 22:05
autor: mortal
Witam, mam taki problemik :(.
Miałem spooory luz na starej listwie, więc zakupiłem z allegro z golfa 3 1.9TD, bo niby są takie same. Kolumnę wsadziłem do swojego golfa 2 1.8GT i nie mam wspomagania :(. W układzie płyn krąży bo widać, odpowietrzyć odpowietrzyłem. Wspomaganie coś zaczyna działać jak obroty silnika są w okolicach 4 - 5tys :/. Jak silnik ma obroty jałowe i probuje się skręcić na postoju w lewo bądź w prawo słychać jakieś stuknięcia jakby się przełączało coś w kolumnie. (chyba przełącza się mechanizm w który pożniej olej dopycha, nieznam się) W kolumnie był spuszczany stary olej, i lany nowy, nawet 2 razy bo zgłupiałem i nie wiem czemu nie chce działać. Wcześniej na starym wspomaganiu nie było żadnych problemów.
Czy pompa wspomagania z golfa 3 TD może mieć inne ciśnienie niż od golfa 2 1.8 ? czy może coś się w kolumnie zacieło ?. Osoba od której kupiłem upiera się iż wspomaganie działało i że jest ze świeżo rozebranego auta, i raczej jest niechętna by je przyjąć spowrotem.

Proszę o rady jak tę kolumnę zrobić :(.

: ndz mar 19, 2006 22:11
autor: qra
nie ten dział kolego, od problemow jest techniczne i tam wlasnie znajdziesz swoj temat... przenoszę.

: ndz mar 19, 2006 22:15
autor: mortal
:] Właśnie nie wiedziałem gdzie dać bo tam tylko działy LPG Diesel i częsci, a tu w tym pisało na każdy temat :]

: ndz mar 19, 2006 22:24
autor: Golf GTi
Jak , czego to przenosisz przecie dal w odpowiednim dziale , a propo tej kolumy to w 1,8 jest o miejszym przeplywie , a w Dieslu jest pompa o wieksze wydajnosci ,wiec mosisz se tez pompe od wspomagania z diesla zalozyc

: pn mar 20, 2006 00:01
autor: mortal
Różnica jest w wielkości przepływu czy wielkością koła i paska ?

: pn mar 20, 2006 13:00
autor: Golf GTi
W ilosci przeplywu ,diesel jest ciezszy , i ma wolniejse obroty , wiec pompa musi odpowiednio wiecej pompowac , zmien pompe i ma dzilac