Golf 2 Wspomaganie kierownicy PROBLEM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mortal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn sty 10, 2005 02:44

Golf 2 Wspomaganie kierownicy PROBLEM

Post autor: mortal » ndz mar 19, 2006 22:05

Witam, mam taki problemik :(.
Miałem spooory luz na starej listwie, więc zakupiłem z allegro z golfa 3 1.9TD, bo niby są takie same. Kolumnę wsadziłem do swojego golfa 2 1.8GT i nie mam wspomagania :(. W układzie płyn krąży bo widać, odpowietrzyć odpowietrzyłem. Wspomaganie coś zaczyna działać jak obroty silnika są w okolicach 4 - 5tys :/. Jak silnik ma obroty jałowe i probuje się skręcić na postoju w lewo bądź w prawo słychać jakieś stuknięcia jakby się przełączało coś w kolumnie. (chyba przełącza się mechanizm w który pożniej olej dopycha, nieznam się) W kolumnie był spuszczany stary olej, i lany nowy, nawet 2 razy bo zgłupiałem i nie wiem czemu nie chce działać. Wcześniej na starym wspomaganiu nie było żadnych problemów.
Czy pompa wspomagania z golfa 3 TD może mieć inne ciśnienie niż od golfa 2 1.8 ? czy może coś się w kolumnie zacieło ?. Osoba od której kupiłem upiera się iż wspomaganie działało i że jest ze świeżo rozebranego auta, i raczej jest niechętna by je przyjąć spowrotem.

Proszę o rady jak tę kolumnę zrobić :(.



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » ndz mar 19, 2006 22:11

nie ten dział kolego, od problemow jest techniczne i tam wlasnie znajdziesz swoj temat... przenoszę.


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

mortal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn sty 10, 2005 02:44

Post autor: mortal » ndz mar 19, 2006 22:15

:] Właśnie nie wiedziałem gdzie dać bo tam tylko działy LPG Diesel i częsci, a tu w tym pisało na każdy temat :]



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » ndz mar 19, 2006 22:24

Jak , czego to przenosisz przecie dal w odpowiednim dziale , a propo tej kolumy to w 1,8 jest o miejszym przeplywie , a w Dieslu jest pompa o wieksze wydajnosci ,wiec mosisz se tez pompe od wspomagania z diesla zalozyc



mortal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn sty 10, 2005 02:44

Post autor: mortal » pn mar 20, 2006 00:01

Różnica jest w wielkości przepływu czy wielkością koła i paska ?



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn mar 20, 2006 13:00

W ilosci przeplywu ,diesel jest ciezszy , i ma wolniejse obroty , wiec pompa musi odpowiednio wiecej pompowac , zmien pompe i ma dzilac



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości